Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał prasowyMateriał prasowy 

CCC i Sprandi wysyłają w kosmos Young Leosię na nieziemską naradę z fundacją Inspiring Girls. Jej misją jest inspirowanie dziewczynek do tego, aby były liderkami przyszłości – odważnie i w zgodzie ze sobą formułowały i realizowały swoje marzenia i ambicje współkształtując świat wokół siebie. Fundacja aktywnie wspiera dziewczynki w realizacji swoich pasji i zwiększaniu ich pewności siebie poprzez pokazywanie inspirujących wzorców. Inspiring Girls działa również na rzecz przezwyciężania ograniczających stereotypów i wyrównywania szans edukacyjnych, kształtując kompetencje przyszłości. CCC i Sprandi podzielają te wartości, dlatego zdecydowały się wesprzeć konto fundacji o 50 tysięcy złotych. 

W wyborze fundacji pomogła sama Young Leosia, dla której misja Inspiring Girls jest niezwykle bliska - w końcu sama stała się najpopularniejszą polską dziewczyną-raperką, na muzycznej scenie zdominowanej przez chłopaków. 

Jako dziewczynka żyłam marzeniami, patrzyłam na Rihannę i inne silne dziewczyny na scenie i to był mój cel - wspomina Young Leosia w rozmowie z portalem Going. MORE. Mam dużo szczęścia, bo teraz spełniam swoje marzenia – występuję i gram koncerty. Jeśli teraz mogę też realnie pomóc innym dziewczynkom w spełnieniu ich marzeń, np. poprzez wspieranie takich akcji jak Misja Young Leosia x Sprandi, gdzie CCC przekazuje darowiznę na rzecz Inspiring Girls Polska, dzięki czemu Fundacja będzie mogła dotrzeć ze swoimi działaniami do większej liczby dziewczynek, to uważam, że warto to robić.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Akcji charytatywnej towarzyszy sesja zdjęciowa Young Leosi, gdzie wciela się w rolę kosmonautki. Młoda raperka uchwycona w obiektywie Zuzy Krajewskiej ma stać się przykładem tego, że dziewczynki mogą być kim chcą, wykonywać swoje wymarzone zawody, łamiąc przy tym nawet najbardziej utarte przekonania i stereotypy. Spacer w stroju kosmonautki pod pomnik Kopernika czy przejazd limuzyną z platynową płytą mają symbolizować to, że dziewczyny mogą odnosić najbardziej spektakularne sukcesy i dokonywać wielkich rzeczy nawet w obszarach zdominowanych przez mężczyzn. W sesji Young Leosia prezentuje produkty z najnowszej kapsuły Sprandi – Universe.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

To ogromny krok CCC i Sprandi w budowaniu świadomości wśród młodego pokolenia. Marki są przekonane, że to dopiero początek wspólnej drogi ku edukacji, wsparciu i łamaniu stereotypów.
Produkty z kapsuły Sprandi Universe dostępne są w sklepach stacjonarnych CCC, na www.ccc.eu oraz w aplikacji marki.
SKŁAD EKIPY:
Fotograf: Zuza Krajewska
Asystent fotografa: Antoni Becker
Stylizacja: Zofia Komasa
Makijaż: Staś Wołosz
Fryzury: Szymon Balcewicz
Scenografia: Anna Szczęsna
Brand Manager CCC|Sprandi: Joanna Nowak
Art Direction CCC: Maria Mastalerz i Justyna Purzycka
Koncept kreatywny: Ireneusz Różański
Producent wykonawczy Going.: Tomasz Lisek

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.