Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Najistotniejszą częścią wydarzenia jest odkrywanie i wspieranie młodych talentów. Dlatego wraz z przyjaciółmi marki –Moniką Brodką, Maciejem Musiałowskim, Jakubem Orlińskim, Krzysztofem Zalewskim, Agnieszką Kuleszą i Łukaszem Pikiem – BMW zorganizowało konkurs kreatywności. Młodzi artyści, studenci szkół artystycznych i wszyscy, którzy poczuli w sobie twórczą moc, zostali zaproszeni do wyrażenia swoich kreatywnych wizji w trzech kategoriach: plakat, video intro oraz jingle. W każdej jest do wygrania 10 tys. złotych i samochód BMW do dyspozycji przez miesiąc.

Teraz pora na udział publiczności. Zobacz, jak rozumieją kreatywność uczestnicy festiwalu BMW Kreatywne Jazdy, wybierz swoich faworytów i zagłosuj na najlepsze prace!

Obejrzeć pracę i zagłosować można na: www.bmwkreatywnejazdy.pl

Festiwal potrwa do 9 czerwca

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.