Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy TK Maxx

TK Maxx wspiera Akademię Przyszłości od 2014 roku. Współpracę zapoczątkowała wspólna troska o przyszłość dzieci z lokalnych społeczności i wiara w potencjał każdego z nich. Coroczne wsparcie finansowe przekazywane przez TK Maxx pozwala rozwijać Akademię, pomagać jej podopiecznym, jak również rekrutować i szkolić wolontariuszy. Program obejmuje ponad 2000 dzieci w Polsce wspierając je w budowaniu pewności i wzmacnianiu wiary w siebie.

Tegoroczna odsłona współpracy przybrała nową formę, jaką są bezpłatne warsztaty online. „Szkoła bez doła" to inicjatywa, która dzięki swojej wirtualnej formie wychodzi poza szkolne mury, co pozwoli na dotarcie do dzieci w całej Polsce, niezależnie od miejsca ich zamieszkania.

Materiał PR firmy TK MaxxMateriał PR firmy TK Maxx 

Warsztaty skierowane do dzieci w całej Polsce

Cykl trzech warsztatów, który poprowadzi wolontariuszka Akademii Przyszłości – Joanna Mazur będzie poświęcony tematyce związanej z budowaniem pewności siebie i rozwojem osobistym. Spotkania zostały zaprojektowane tak, aby dzieci uczyły się poprzez zabawę, a czas warsztatów (60 minut) dobrany optymalnie do zajęć online. Każde dziecko może uczestniczyć w dowolnej liczbie zajęć. Warsztaty skierowane zostały do uczniów klas 3-6 (dzieci w wieku 8-12 lat).

Terminy i tematy warsztatów:

  • 26.09, godzina 16.00 – Co robię dobrze, czyli moje mocne strony
  • 28.09, godzina 16.00 – Czym jest talent, jak go rozpoznać i jak go rozwijać?
  • 30.09, godzina 16.00 – Mówię dobrze o sobie i o innych

Aby wziąć udział w zajęciach wystarczy zarejestrować się na dedykowanej stronie internetowej projektu: www.szkolabezdola.pl. Zapisy trwają do 25 września włącznie. Po zapisaniu się na wybrany termin na skrzynkę mailową odbiorcy przyjdzie powiadomienie potwierdzające uczestnictwo. Następnie w dniu odbywania się warsztatów każdy zapisany uczestnik dostanie mail z linkiem, który pozwoli mu uczestniczyć w wydarzeniu.

Materiał PR firmy TK MaxxMateriał PR firmy TK Maxx 

Zbiórka w sklepach na rzecz Akademii Przyszłości

W sklepach TK Maxx regularnie odbywają się zbiórki funduszy na rzecz Akademii Przyszłości. Najbliższa rusza już 13 września. Przy okazji wizyty w TK Maxx datki w dowolnej wysokości można przekazać do specjalnie wyznaczonych puszek, które będą znajdować się w pobliżu kas. To doskonała okazja do wsparcia inicjatywy, dzięki której najmłodsi mogą budować przyszłość o jakiej marzą.

O Akademii Przyszłości 

Akademia Przyszłości pomaga dzieciom, które w siebie nie wierzą, mają niską samoocenę. Poprzez cotygodniowe zajęcia z indywidualnym tutorem kształtuje się ich poczucie własnej wartości i rozwija mocne strony. Celem Akademii jest, by dzieci zaczęły samodzielnie pokonywać dotychczasowe trudności i z podniesioną głową patrzyły w przyszłość oraz realizowały swój potencjał, marzenia i aspiracje. 

O TK Maxx  

TK Maxx to sieć sklepów, oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów po okazyjnych cenach.  W odróżnieniu od innych sklepów, które zaopatrują się w dostawy kilka razy do roku, TK Maxx uzupełnia asortyment aż kilka razy w tygodniu. Dzieje się to za sprawą kupców, którzy codziennie dokonują zakupu najwyższej jakości produktów z aktualnych kolekcji projektantów na całym świecie. Tylko niewielki procent nabywanych artykułów pochodzi z minionych kolekcji. TK Maxx jest własnością spółki TJX Europe, a spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. Więcej informacji o TK Maxx: www.tkmaxx.pl 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.