Od czasu pandemii i lockdownów rośnie zainteresowanie domową pielęgnacją skóry. Większe znaczenie tej kategorii beauty pokazują także badania. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów w branży. Firma SkyQuest przewiduje, że liczba globalnych konsumentów korzystających z produktów do pielęgnacji skóry wzrośnie z 2,4 miliarda w 2020 roku do 3,8 miliarda w 2024. Według raportu tej firmy światowy rynek produktów do pielęgnacji skóry został wyceniony w 2021 roku na 146,29 mld dol., a w kolejnych latach będzie znacząco rósł. Co powoduje, że kategoria „skincare" [pol. pielęgnacja skóry] jest dla nas taka istotna?
Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej
Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.