Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Kampania KEVIN.MURPHY – Różowa Siła w październiku będzie miała swoją kolejną - 5 odsłonę. Pod hasłem PIĘKNA.ZDROWA marka będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet wspierając walkę z rakiem piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem u kobiet. Kevin Murphy to pierwsza i jedyna marka fryzjerska, która zmobilizowała salony do tak aktywnego działania w sprawie zdrowia kobiet angażując ogromną ilość salonów w całej Polsce. Z roku na rok akcja nabiera rozpędu i coraz więcej salonów wspiera kampanię i mobilizuje się do aktywnego wsparcia profilaktyki. Przez cały miesiąc będziemy edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, uczyć jak budować pewność siebie, mówić o roli pozytywnego myślenia w walce z chorobą, przypominać o tym jak ważna jest profilaktyka oraz wczesna diagnostyka.

W kampanię zaangażowana będzie dr Agnieszka Nalewczyńska ginekolog - położnik, która edukuje i uświadamia jak ważna jest wczesna diagnostyka i samobadanie piersi oraz dr Tadeusz Oleszczuk, który patrzy na zdrowie kobiet holistycznie. Dodatkowo w kampanię będą zaangażowani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem. Po raz kolejny również będziemy przypominać o profilaktyce i regularnych badaniach w zakresie wczesnego wykrywania raka szyjki macicy. Razem z Fundacją Kwiat Kobiecości i Idą Karpińską porozmawiamy o wszystkich aspektach raka - zarówno na poziomie medycznym, jak i osobistym.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

KEVIN.MURPHY RÓŻOWA SIŁA TO:

  • Historie kobiet, które wygrały z chorobą
  • Warsztaty online z budowania pewności siebie
  • Wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki
  • Metamorfozy Amazonek
  • Materiały edukacyjne

"Różowa Siła" to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Do zestawu flagowych różowych produktów z linii Angel dodana jest pianka Body Builder oraz bawełniana apaszka zaprojektowana przez samego Kevina Murphy’ego. Jest na niej pozytywne przesłanie dla wszystkich osób walczących z rakiem i je wspierających. Apaszkę możesz nosić tradycyjnie, wiązać jako przepaskę do włosów, zrobić z niej poszetkę lub ozdobę torebki. Będzie Twoją Różową Wstążką.

Produkty dostępne w salonach partnerskich KEVIN.MURPHY i na www.hair2go.pl.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.