Przyszła jesień, a wraz z nią śliwki, grzyby, nowe seriale… oraz rekordowo wysoka inflacja. Sytuacja jest poważna, a nadzieje na to, że kryzys wkrótce się skończy, nie mają większych podstaw. Jak wynika z badania i raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency uśrednione ceny podstawowych produktów FMCG były w lipcu o ponad 8 proc. wyższe niż w tym samym miesiącu w 2021 r. Podrożało 8 na 10 analizowanych kategorii produktów: produkty sypkie, mięso, wędliny i ryby, napoje, dodatki, nabiał, używki i piwo, produkty tłuszczowe, a także chemia domowa i kosmetyki. 

Pozostało 89% tekstu
Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.