Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR marki Pandora

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

Biżuteria Pandora projektowana jest z ogromną dbałością o jej znaczenie – ma przywodzić na myśl piękne wspomnienia, wydarzenia czy wyjątkowe osoby. Dzięki temu łącząc ze sobą różne elementy możemy tworzyć i mieć zawsze przy sobie osobiste historie. Również te miłosne!

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

W tym sezonie Pandora wprowadza jeszcze więcej romantycznych charmsów. Ciekawym projektem jest charms - srebrne serce, który zawiera w sobie platerowaną 14-karatowym złotem kłódkę.

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

Marka opracowała również zupełnie nowy wzór bransoletki Moments - tym razem zdobionej trójkątnymi i owalnymi wypustkami, które pięknie odbijają światło. Co więcej, sznytu dodaje jej unikalne zapięcie w kształcie serca i symbolu nieskończoności.

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

Blask nowych elementów z kolekcji Pandora Timeless odzwierciedla sposób, w jaki promieniejemy, gdy nasi bliscy są w pobliżu. Pierścionki Wave wypełnione błyszczącymi cyrkonami pavé mogą być świetnym symbolem tej radości.

Materiał PR marki Pandora

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

Spraw, aby Walentynki były niezapomniane. Znajdź prezent tak samo wyjątkowy jak Twoja druga połówka. Opowiedz swoją historię miłosną wraz z biżuterią Pandora.

Materiał PR marki PandoraMateriał PR marki Pandora 

#PandoraValentines

O FIRMIE PANDORA
Pandora jest największą na świecie marką biżuteryjną. Projektuje, produkuje i sprzedaje nowoczesną, wykonaną z wysokiej jakości materiałów biżuterię w przystępnych cenach. Biżuteria Pandora sprzedawana jest w ponad 100 krajach w około 6 400 punktach sprzedaży, w tym ponad 2 400 markowych salonach Pandory. Założona w 1982 roku, z siedzibą w Kopenhadze, w Danii, Pandora zatrudnia około 27 000 osób na całym świecie, produkując biżuterię w dwóch certyfikowanych przez LEED zakładach w Tajlandii. Firma w ramach wprowadzonych rozwiązań wspierających zrównoważony i odpowiedzialny rozwój biznesu zobowiązała się do używania wyłącznie srebra i złota pochodzących z recyklingu do 2025 roku oraz do zmniejszenie o połowę emisji gazów cieplarnianych w ramach własnej działalności i łańcucha dostaw do 2030 roku. Pandora notowana jest na kopenhaskiej giełdzie NASDAQ. W 2021 roku całkowity dochód firmy wyniósł 23,4 miliardów DKK (około 3,1 miliardów EUR)

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.