Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy BOSS

Stoki narciarskie czekają na turystów spragnionych zimowego szaleństwa. Narciarstwo to nie tylko sport, to także styl życia, w który wpisuje się après-ski i którego nieodłącznym elementem staje się moda. Strój na narty powinien nie tylko być wygodny, ale i przyciągać wzrok. Im bardziej kolorowy i bogatszy we wzory, tym lepiej. Barwne stylizacje napawają większym optymizmem i pozwalają czerpać jeszcze większą energię z pobytu na stoku.

O wygodę i modę na nartach zadbały marki BOSS i Perfect Moment. Połączyły siły, by stworzyć zachwycającą kapsułową kolekcję. Francuska marka Perfect Moment ma długoletnie doświadczenie w tworzeniu ubrań na stoki narciarskie. Została założona w Chamonix w 1984 roku przez Thierry'ego Donarda, francuskiego filmowca. W latach 70., gdy miał zaledwie 13 lat, Thierry nakręcił swój pierwszy film narciarski. Nagrywanie sportu stało się nie tylko jego pasją, ale i pracą. W modę zaangażował się przy okazji. Początkowo ubrania były projektowane na potrzeby jego firmy produkującej filmy. Było jednak nimi tak duże zainteresowanie, że zdecydował się na uruchomienie własnej marki – Perfect Moment.

Materiał PR firmy BossMateriał PR firmy Boss 

Dla twórców momentów

Marki BOSS i Perfect Moment zdecydowały się na ekskluzywne partnerstwo. Sięgnęły do swoich archiwów, by poszukać inspiracji przy wspólnej pracy. Jej efektem jest kolekcja, która łączy swobodną estetykę BOSS i techniczną wiedzę Perfect Moment.

„Cieszymy się, że możemy współpracować z BOSS w tak ekscytującym momencie dla marki, kiedy jej długa historia sportowej doskonałości i innowacji wchodzi na kolejny poziom. Kolekcja, którą wspólnie stworzyliśmy, jest przeznaczona dla twórców momentów - tych, którzy szukają wyjątkowych, autentycznych wrażeń na stoku i poza nim, a przy tym chcą wyglądać i czuć się świetnie" - mówi Jane Gottschalk, dyrektor kreatywna Perfect Moment.

23 wygodne elementy

Na kolekcję składają się 23 elementy, które można nosić zarówno na stokach narciarskich, jak i poza nimi. To puchowe kurtki narciarskie, spodnie, kombinezony, swetry, dzianinowe golfy i dodatki: czapki oraz rękawiczki. Na elementach garderoby pojawia się logo obu firm: napis BOSS oraz gwiazda Perfect Moment. W oczy rzucają się kolory. Elementy zostały zaprojektowane w palecie barw, która jest zgodna z estetyką obu marek, obejmującą tradycyjną czerń i biel oraz soczystą pomarańczę, z której słynie Perfect Moment. Nie zabrakło bardzo modnych w tym sezonie akcentów metalicznych. Uwagę przyciągają odważne wzory, nie tylko gwiazdy - znak rozpoznawczy Perfect Moment - ale i kolorowe pasy.

Materiał PR firmy BossMateriał PR firmy Boss 

„Rozważając powrót na stoki narciarskie, wiedzieliśmy, że musimy znaleźć odpowiedniego partnera. Perfect Moment równoważy modowe podejście z głęboką wiedzą techniczną, a znakomite wyniki naszej współpracy mówią same za siebie. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć te stylizacje na stokach narciarskich w tym sezonie" - mówi Marco Falcioni, starszy wiceprezes ds. kierunku kreatywnego w HUGO BOSS.

Dodaje, że kiedy firmy rozpoczęły współpracę, szukały inspiracji, korzystając ze wspólnego doświadczenia. „Chcieliśmy połączyć przyciągający wzrok design kolekcji Perfect Moment z estetyką odzieży BOSS. Rezultatem jest kolekcja oferująca najlepsze dopasowanie, jakość i innowacyjność dla odważnej postawy na stoku i poza nim" – mówi Marco Falcioni.

Kolekcja nierozerwalnie wiąże się z decyzją marki BOSS o powrocie na stoki narciarskie. W tym roku BOSS był oficjalnym partnerem legendarnych zawodów Hahnenkamm w Kitzbühel w Austrii, które odbyły się w dniach 16-22 stycznia 2023 roku. Są one uważane za najbardziej spektakularne i imponujące wydarzenie w kalendarzu międzynarodowych zawodów w narciarstwie alpejskim. Coroczny bieg zjazdowy na legendarnej trasie Streif oraz slalom na stoku Ganslernhang ogląda 300 milionów widzów w samej Europie.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.