Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

People's Place było przestrzenią otwartą dla każdego, ukierunkowaną przede wszystkim na modę, ale także sztukę, muzykę i popkulturę. Butik, ukształtowany przez rewolucję kulturalną lat 60., zachęcał ludzi do bycia sobą i rzucał wyzwanie normom społecznym. Była to przestrzeń, która uwzględniała różnice i gdzie każdy był mile widziany.

Tommy HilfigerTommy Hilfiger 

Tommy Hilfiger od zawsze wierzył, że wszystko jest możliwe. Nigdy się nie poddał. Kiedy People's Place zbankrutowało w 1977 roku, przeniósł się do Nowego Jorku, zdeterminowany, aby stworzyć własną markę jako samozwańczy projektant mody. Wkrótce jego marzenie się spełniło. W 1985 roku narodziła się marka Tommy Hilfiger, błyskawicznie osiągając popularność na całym świecie jako pionier pożądanego amerykańskiego stylu.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Styl jako deklaracja łamania konwencji

Tommy Hilfiger to marka napędzana wizją i optymizmem jej założyciela i projektanta, z mocnym przekazem:

„Hej, nie poddawaj się!

Uwierz w siebie

Uwierz w swoje marzenia!"

Silne zaangażowanie w różnorodność, integrację i zrównoważony rozwój napędza markę od samego początku. To zaproszenie do wyrażania siebie i celebrowania indywidualności. Aby zilustrować swoje zaangażowanie w różnorodność, marka uruchomiła platformę mającą na celu promowanie młodych talentów. Nazwana „People’s Place Program", platforma ta wzięła swoją nazwę od pierwszego butiku Tommy’ego. W 2017 roku Tommy Hilfiger był także jednym z pierwszych projektantów mody, który zaoferował kolekcje adaptacyjne.

Wreszcie, marka jest zaangażowana w prawdziwie zrównoważoną transformację, realizując projekty takie jak kolekcja dżinsów w 100% pochodzących z recyklingu.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Tommy Hilfiger i kultowe kolekcje perfum

Tommy Hilfiger to nie tylko moda, ale także marka perfum o globalnym zasięgu z ikonicznymi, kultowymi zapachami: Tommy i Tommy Girl. Blisko 30 lat od premiery, nadal są bestsellerami na rynku.

TOMMY GIRL

Tommy Girl - orzeźwiający kwiatowy zapach jednoczy w sobie energię  i orzeźwiającą zmysłowość. Delikatne kwiaty jabłoni, czarnej porzeczki i kamelii nadają kompozycji Tommy Girl orzeźwiającego charakteru. Skąpane w słońcu mandarynki i pomarańcze połączone z odrobiną mięty skrywają w sercu zapachu Tommy Girl ożywczą aurę. Wiciokrzew, fiołki, jaśmin, lilia Dakota i róża Cherokee czynią zapach uwodzicielskim i zmysłowym. Liście magnolii otoczone ciepłym drewnem sandałowym i cedrowym podkreślają pełen temperamentu charakter Tommy Girl.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Tommy Girl Eau de Toilette 100ml – 229 zł
Dostępność: Douglas Polska

TOMMY GIRL NOW

Damska woda toaletowa Tommy Girl Now to kwiatowo-owocowa kompozycja łącząca niuanse cierpkiej mięty i soczystej mandarynki z nutami magnolii i wiciokrzewiu, które posiadają zarówno odważny jak i kobiecy charakter. Ciepło kaszmeranu i piżma dodaje zapachowi zalotnego

i uwodzicielskiego wyrazu. Flakon z białego szkła zdobi matowe wykończenie, logo w kolorze ognistej czerwieni oraz nakrętka z charakterystycznymi dla marki czerwono-biało-niebieskimi paskami.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Tommy Girl NOW 100 ml Eau de Toilette – 199 zł
Dostępność: Douglas Polska

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.