Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Intimissimi to marka zaprojektowana przez kobiety – dla kobiet. Marka, która towarzyszy i wspiera kobiety na każdym etapie życia. Od ekscytującego wyboru pierwszego biustonosza po każdy moment, w którym bielizna sprawia, że czują się silne, pewne siebie i zmysłowe. Intimissimi to piękno, design i dopasowanie.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Jednocześnie włoska marka celebruje wyjątkowość każdej kobiety we wszystkich jej aspektach. Kolekcje tworzone są z myślą o różnych osobowościach, potrzebach i kształtach ciała, dzięki czemu każda kobieta może czuć się komfortowo. Intimissimi robi krok naprzód z nową kampanią, w której główną rolę gra oszałamiająca Heidi Klum i jej najstarsza córka Leni jako ikony pewności siebie, radości życia i miłości między matką a córką. Heidi i Leni razem pokazują, że Intimissimi to marka dla wszystkich kobiet, bez względu na wiek, krój i styl. Reprezentują silną więź między matką a córką, ale także bezwarunkową miłość, przyjaźń i wsparcie. Heidi Klum to odnosząca sukcesy modelka, prezenterka, producentka, przedsiębiorczyni i matka czwórki dzieci. Jej 18-letnia córka Leni również podbija świat mody. Ideą spotu telewizyjnego było pokazanie, jakie są one naprawdę. Publiczność ma wrażenie, że widzi przebłyski obu kobiet „zza kulis" na planie zdjęciowym. Leni puszcza włoską operę „Barbiere di Siviglia" jako nawiązanie do włoskiego dziedzictwa marki, a także jako nawiązanie do „Sztuki włoskiej bielizny" marki. Kobiety czują się wolne, szczęśliwe i pewne siebie, wchodzą w interakcję w pozytywny i zabawny sposób. Jak matka i córka. Jak dwie kobiety bawiące się razem w swoich ulubionych kompletach bielizny.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Kampania została wyreżyserowana przez Thomasa Hayo w Los Angeles i rozpocznie się 10 października 2022 roku. Produkty przedstawione w kampanii są częścią podstawowej kolekcji koronek (Leni) oraz serii Pretty Flower (Heidi), kultowej dwukolorowej linii Intimissimi . W kampanii Heidi Klum ma na sobie:

  • biustonosz Sofia, lekko usztywnioną balkoneczkę. Dostępny do miseczki F.
  • Trójkątny biustonosz Lara, nieusztywniany i bez fiszbin.
  • Wyściełana balkonetka Giorgia z fiszbinami.

Leni Klum nosi natomiast koronkowe biustonosze:

  • Biustonosz balkonetka Elena z fiszbinami i półusztywnianymi miseczkami, które zapewniają miękkie podtrzymanie i naturalny efekt. Do miseczki F.
  • Trójkątny biustonosz Lara, nieusztywniany i bez fiszbin.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Projekt #intimissimicares: identyfikowalność „Doskonalenie jest częścią naszej kultury. To jest idea zrównoważonego rozwoju marki". Od momentu powstania, Intimissimi wyrobiło sobie markę nie tylko ze względu na jakość i piękno swoich ubrań, ale także ze względu na rozległą kontrolę nad łańcuchem produkcyjnym. 94% artykułów sprzedawanych w sklepach Intimissimi jest faktycznie produkowanych przez fabryki należące do firmy we Włoszech i za granicą. Ta decyzja umożliwia koordynację zarządzania produkcją z innymi fazami łańcucha dostaw, zapewniając całkowite oddanie potrzebom marki i eliminację pośredników. W ten sposób możliwe jest utrzymanie wysokiej jakości w przystępnej cenie. Ten model biznesowy wiąże się ze znacznymi inwestycjami i możliwością zaoferowania pracy dużej liczbie pracowników, z korzyścią dla społeczności w miastach, w których zlokalizowane są firmy. W ten sposób można zagwarantować doskonałe środowisko pracy wewnątrz fabryk oraz poszanowanie praw człowieka pracujących tam ludzi.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

To transparentne podejście znajduje odzwierciedlenie w jeszcze większym stopniu w sklepie internetowym intimissimi.com, dzięki obecności sekcji zatytułowanej „identyfikowalność" na karcie produktu każdej odzieży, zawierającej szczegóły lokalizacji, w których została ona wyprodukowana. W ten sposób klienci mogą uzyskać obszerne informacje na temat fabryki, etapów produkcji, zaangażowania w kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem oraz historie ludzi, którzy brali udział w produkcji artykułów. Związek między podróżą marki w kierunku zrównoważonego rozwoju a charakterystyką kontroli łańcucha dostaw umożliwił wykonanie kroku naprzód, jeśli chodzi o przejrzystość działań Intimissimi wobec klientów. Bielizna nocna jest produkowana w fabrykach Gordon (Serbia), Vavuniya (Sri Lanka) i Zalli (Bułgaria). Ubrania trafiają następnie do centrum logistycznego w Vallese (Włochy) i trafiają do sklepów na całym świecie. Wyroby gorseciarskie są produkowane w fabrykach Vavuniya (Sri Lanka), Alpha (Sri Lanka), Benji (Sri Lanka), Sirio (Sri Lanka), Fiorano (Serbia), Gordon (Serbia) i Zalli (Bułgaria). Ubrania trafiają następnie do centrum logistycznego w Vallese (Włochy) i trafiają do sklepów na całym świecie.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.