Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy Levi's®

21 września Levi's® przedstawia kolejną odsłonę globalnej kampanii Buy Better, Wear Longer, która opiera się na zaangażowaniu marki w tworzenie bardziej zrównoważonej mody oraz produktów, które posłużą nam przez lata. Kampania Buy Better, Wear Longer, to misja marki, która ma pokazać odbiorcom, że mogą kochać swoje jeansy przez lata, a nie tylko sezony.

Materiał PR firmy Levi'sMateriał PR firmy Levi's 

Krótkometrażowy film stworzony przez Levi’s® to historia przedstawiona z perspektywy najbardziej ikonicznego modelu spodni Levi's®, czyli 501. Przekształcany przez dziesięciolecia, dostosowujący się do aktualnego trendu, model 501 jest dziś tak samo aktualny jak w latach 60-ch.

Materiał PR firmy Levi'sMateriał PR firmy Levi's 

„Kampania odnosi się do dziedzictwa Levi's®, trwałości i atrakcyjności dla każdego odbiorcy. Spodnie 501 Levi's® pięknie się starzeją, a dzięki możliwości customizacji stają się ciekawe dla kolejnych pokoleń. Jeansy są ponadczasowe i uniwersalne, a jednocześnie modne niezależnie od dekady. To przesłanie jest bardziej istotne niż kiedykolwiek wcześniej, teraz gdy wszyscy zastanawiamy się, jak możemy przyczynić się do bardziej zrównoważonej mody," mówi Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Offcer.

Materiał PR firmy Levi'sMateriał PR firmy Levi's 

Obecnie, Levi's kontynuuje współpracę z partnerami, takimi jak Fashion for Good i Ellen MacArthur Foundation, aby przemysł odzieżowy szedł bardziej w kierunku mody cyrkularnej a laboratorium badawczo-rozwojowe Levi's®, WellThread® nieustannie poszukuje nowych radykalnych sposobów produkcji odzieży, które mogą zmniejszyć jej wpływ na nasza planetę.

Materiał PR firmy Levi'sMateriał PR firmy Levi's 

Kampania reklamowa „Buy Better, Wear Longer" obejmie wszystkie platformy społecznościowe Levi’s®. Aby rozprzestrzenić komunikat, z jak największym zasięgiem, Levi's® przedstawia również historie zeszłorocznych bohaterów: Xiye Bastidy, Melati Wijsen i Emmy Chamberlain, którzy są integralną częścią kampanii od momentu jej rozpoczęcia. To głos przyszłego pokolenia, które walczy o istotne zmiany, zarówno dla planety, jak i dla nas samych.

Materiał PR firmy Levi'sMateriał PR firmy Levi's 

Więcej informacji na temat działań Levi’s® w zakresie zrównoważonego rozwoju można znaleźć na stronie https://www.levi.com/US/en_US/features/sustainability.

Materiał PR firmy Levi'sMateriał PR firmy Levi's 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.