Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy Tommy Factory

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Tommy Hilfiger w niedzielę 11 września miał przyjemność świętować powrót na New York Fashion Week. Pokaz mody kolekcji jesień 2022 pod tytułem Tommy Factory odbył się w prawdziwie nowojorskim stylu – mimo deszczu. Na wybiegu zadebiutował firmowy wzór TH Monogram, stworzony we współpracy z ilustratorem i projektantem graficznym Fergusem Purcellem. Logowany motyw prezentuje nowe podejście do klasycznej typografii nawiązującej do amerykańskiego stylu college. Publiczność z całego świata – śledząca relację na miejscu i w Internecie obserwowała fuzję rzeczywistości i wirtualnego świata, w którym wystąpiły słynne awatary Superplastic.

KOLEKCJA JESIEŃ 2022

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

WITAJCIE W TOMMY FACTORY – FABRYCE MODY.

Jesienią 2022 roku oddajemy hołd kultowej nowojorskiej Fabryce, gdzie Andy Warhol połączył modę, sztukę, muzykę i showbiznes.

Od nowego wzoru TH Monogram, zaprojektowanego z Fergusem Purcellem, po współpracę z brytyjskim projektantem Richardem Quinnem – klasykę zderzamy z awangardą. Tradycyjnie amerykańskie motywy odradzają się w unikalnych odsłonach, inspirowanych streetwearem: mieszankach wyrazistych barw, zaskakujących proporcjach i standardowych fasonach noszonych w niezwykły sposób.

Tak wygląda nowoczesny styl preppy – tworzony dla wszystkich. Celebracja sztuki i popkultury, we wszystkich światach: od realnego po wirtualne. Witajcie w Tommy Factory. - mówi Tommy Hilfiger

POWRÓT FABRYKI DO NOWEGO JORKU

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Inspirowane dziedzictwem Andy'ego Warhola, phygitalowe wydarzenie marki zgromadziło ‘Futuremakers’ ze światów mody, muzyki, sztuki i showbiznesu. Po przybyciu, goście spotykali scenografię pokazu w formie celowo niedokończonej.  Wspólnie z grupą innowacyjnych artystów mogli być świadkami przygotowań. Jon Batiste urzeczywistnił tę wizję, dając nawet spontaniczny występ na czerwonym dywanie. Wielkiemu finałowi pokazu towarzyszył występ legendarnego perkusisty i producenta Travisa Barkera, który zagrał na tle panoramy miasta.

MODA W PRODUKCJI

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Wyselekcjonowana grupa fotografów, filmowców i artystów nowej generacji tworzyła na żywo i dała gościom pełen dostęp do kulisów przygotowań pokazu – w tym fryzur, makijażu, garderoby i scenografii. W tworzeniu dekoracji uczestniczyli lokalni nowojorscy artyści, w tym scenograf Scotty Selvin, aerografik Gabe Rozzell, sitodrukarze Print Mafia & Made By Crack, plakacista Te'an Archer, fotograf Bladi, graficzka i plakacistka Risa Andy oraz grafficiarze: Kyzer, OM!, Humane i DNTWATCHTV. Ich pracę relacjonowano na żywo: na ekranach na miejscu, w Internecie i mediach społecznościowych oraz w świecie TOMMY PLAY na platformie Roblox.

NA WYBIEGU

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Pokaz otworzył Jalin Johnson, po którym na realnym wybiegu pojawili się: Lila Moss, Winnie Harlow, Alton Mason, Amelia Gray, Duckie Thot, Hari Nef, Julia Fox, Paloma Elsesser, Parker van Noord, Precious Lee i inni. Poza gwiazdami modelingu, w pokazie wystąpił Bob Colacello, prawa ręka Warhola i redaktor magazynu Interview, oraz amerykańska aktorka i modelka Donna Jordan – niegdyś znana jako Warhol Superstar. Na wirtualnym wybiegu TOMMY PLAY na platformie Roblox pojawiły się gwiazdorskie awatary Superplastic – Janky, Guggimon i Dayzee – ubrane w projekty z kolekcji Tommy Hilfiger x Richard Quinn.

W PIERWSZYM RZĘDZIE 

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Pokaz w Nowym Jorku na żywo oglądali Kourtney Kardashian, Kris Jenner, Corey Gamble, Richard Quinn, Shawn Mendes, Jon Batiste, Kate Moss, Halima Aden, John Legend, Rickey Thompson, Jaylen Brown, Anthony Ramos i Paulo André. Obecna była też członkini legendarnej Fabryki – Jane Forth, która będąc nastolatką zdobyła sławę jako gwiazda Warhola. Wśród gości pokazu znaleźli się także Lady Bunny, Luka Sabbat, Wisdom Kaye, Miss Fame, Law Roach, Martine Rose, Noah Beck, 24k Goldn, Yungblud, Jesse Jo Stark, Latto, Anne Marie, Trippie Red, Riisa Naka i FEWOCiOUS. Wydarzenie było transmitowane online na tommy.com i platformach partnerskich, w mediach społecznościowych oraz w świecie TOMMY PLAY na platformie Roblox.

MIĘDZY ŚWIATAMI – REALNYM I CYFROWYM

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Przybywając do Fabryki, goście błyskawicznie zanurzali się w phygitalowym świecie Tommy'ego. Foliowe balony, inspirowane legendarnymi „srebrnymi chmurami" Warhola, unosiły się na tle nowojorskiej panoramy. Wzbogacił je wyświetlany na ekranach remiks wirtualnego Nowego Jorku – odtworzonego na platformie Roblox – oraz multimedialnej instalacji z balonów, stworzonej przez gości w technologii Augmented Reality. Na kreatywnym placu zabaw, którym stała się scenografia pokazu, na żywo powstawała prawdziwa i cyfrowa sztuka, a podczas aktywności w metawersum goście mogli w mniej niż minutę otrzymać na telefon NFT Tommy Factory, dzięki uprzejmości platformy Rove.

Po raz pierwszy w branży, realny pokaz mody był transmitowany na żywo dla społeczności Roblox, na wybiegu stworzonym w przełomowej technologii. Na wybiegu w metawersum pojawiły się sławne awatary Superplastic: Janky, Guggimon i Dayzee. Wystąpił także meta-człowiek NOAH. Phygitalowe wydarzenie na każdym kroku zapewniało gościom niezapomniane wrażenia – bez względu na to, skąd oglądali pokaz.

 „SEE NOW, BUY NOW"

Asortyment odzieży męskiej, damskiej i unisex był dostępny do kupienia w czasie rzeczywistym – już w chwili, gdy projekty pojawiały się wybiegu. Była to kolejna realizacja, wyjątkowego dla marki Tommy Hilfiger, w formule pokazu „See Now, Buy Now". Błyskawiczne zakupy dotyczyły także ekskluzywnych wirtualnych produktów, dostępnych na Roblox.

Kolekcje są już dostępne w globalnych kanałach sprzedaży marki, w sklepach detalicznych i u wybranych partnerów.

TOMMY FACTORY W KAMPANII JESIEŃ 2022

Materiał PR firmy Tommy FactoryMateriał PR firmy Tommy Factory 

Tommy Factory jest symbolem zaangażowanego optymizmu i otwartości, które marka wzbudza na całym świecie przez swoje unikalne aktywacje. Kampania na sezon jesień 2022 łączy estetyki hi-tech i lo-fi, by celebrować popkulturę i twórcze wyrażanie własnej osobowości.

W kampanii, zrealizowanej na Bronksie przez fotografa Craiga McDeana i stylistkę Katie Grand, występują: supermodelka Kate Moss i jej córka-modelka Lila Moss, perkusista i producent Travis Barker, nagrodzony Grammy® oraz nominowany do Złotego Globu® i Emmy® aktor Anthony Ramos, wielokrotnie nagrodzony Grammy® wokalista, autor tekstów i kompozytor Jon Batiste, artysta street pop Mr Brainwash, a także legenda drag i festiwalu Wigstock – Lady Bunny – oraz tatuator Steve Wiebe.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.