Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy MODIVO

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

To trzecia odsłona historii, mającej na celu podkreślenie tego, jak ważny jest człowiek oraz bycie razem. W sześćdziesięciosekundowym spocie nasyconym technologią, innowacyjnym i pierwszy raz użytym w fashion - motion capture, tańcem współczesnym oraz inspirującymi trendami zobaczymy marki, które tworzą w duchu mody zrównoważonej.

 

Najnowsza kampania to domknięcie historii wprowadzającej Klienta do świata MODIVO i zapoznającej z wartościami brandu, które opierają się na wyrażaniu siebie poprzez modę, technologii ułatwiającej codzienność oraz odpowiedzialnym działaniom w poszanowaniu środowiska. W spocie jednoznacznie wybrzmiewa neokolektywizm, otwartość na drugiego człowieka, chęć wzajemnego wspierania się, potrzeba wspólnoty i przynależności oraz poczucie odpowiedzialności za naszą planetę. Marka nie mówi o tym wprost, ale poprzez metaforę - zastosowane w obrazie wzory "wędrują" z postaci na postać. W ten sposób podkreślony został ogromny wpływ jaki mamy na siebie wzajemnie oraz jak znaczący ślad po sobie zostawiamy w drugim człowieku. Te wzory przekazywane sobie przez ludzi ostatecznie wzbogacają świat stając się śladem, jaki po sobie zostawiamy.

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

"Bycie sobą oraz dawanie siebie w czystej postaci, sprawia że, łatwo wysyłamy sygnał i nawiązujemy relacje. Potrzebujemy ludzi, a także chłoniemy siebie wzajemnie - to było dla mnie najważniejsze do uchwycenia. Mamy do czynienia z czymś znaczącym, przez co możemy mieć realny wpływ na zmianę zachowań" – mówi Aleksandra Szol, dyrektor e-commerce & marketingu & kreatywny & private labels MODIVO.  

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

W spocie ważną rolę odgrywają rośliny, które wyrastają na surowych wzgórzach. To dzięki wrażliwości, relacjom, dobrym emocjom, budowaniu wspólnoty oraz dobrej energii "ubarwiamy" i zapełniamy świat metaforycznymi kwiatami oraz wzbudzamy go do życia. 

 

Stylizacje zaprezentowane w spocie oraz na zdjęciach to symbioza najświeższych trendów z ponadczasową bazą. To połączenie w prosty sposób umożliwia wyrażanie siebie oraz własnego, indywidualnego stylu. W propozycjach MODIVO na jesień i zimę znalazły się monochromatyczne total looki - dużo beżów oraz kremów i nasyconych czerwieni. Mają nas otulać i dodawać ciepła. W ofercie nie brakuje zimowych puchówek, mięsistych swetrów, czy stylowych marynarek. Wspaniale sprawdzą się w wielowarstwowych stylizacjach, w wersji eleganckiej, czy casualowej. 

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

Materiał PR firmy MODIVOMateriał PR firmy MODIVO 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.