Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał PR firmy Sprandi

Materiał PR firmy SprandiMateriał PR firmy Sprandi 

Podążając za przesłaniem kampanii, marka Sprandi zaprasza do swojej strefy, by wziąć głęboki oddech i spędzić relaksujący czas w gronie najbliższych. Odwiedzających powitają Amber Valletta, Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan, którzy w kampanii „Take a breath" spotkali się na korcie przy okazji wspólnej aktywności fizycznej. Dzięki zdjęciom i video wyświetlanym w strefie, odwiedzający mogą poczuć się niczym na tenisowym meczu w towarzystwie ulubionych gwiazd. Wizyta w strefie to również idealna okazja, by zapoznać się z ofertą marki na sezon jesień-zima 2022.

Materiał PR firmy SprandiMateriał PR firmy Sprandi 

Specjalnie dla marki Sprandi swoje najlepsze sety zagrali znani DJ-e: Kotojelen, Tycjana i Zuza ok, Wojtek B24 i Zielak jr, Warfi + invent. Na finał akcji dla wszystkich gości strefy zagra Gverilla.

Strefę regularnie odwiedzają popularni influencerzy. Do tej pory gościli tam: Malwina Wędzikowska, Ola Korytowska, Natalia Uliasz, Yanek Marek, Lucas Partryka, Nikol Gapon, Mattia Rosinski, Kasia Sawczuk, Daniel Walasek, Marta Dyks oraz Radek Pestka.

Materiał PR firmy SprandiMateriał PR firmy Sprandi 

W strefie marki Sprandi przy Newonce bar przygotowano szereg atrakcji dla członków Klubu CCC. Klubowicze o statusie Silver i Gold, którzy pojawili się w strefie jako pierwsi, otrzymali od marki wyjątkowy upominek. Członkowie Klubu, odwiedzający strefę podczas weekendu, mogli również zgarnąć darmowego drinka Sprandi.

Materiał PR firmy SprandiMateriał PR firmy Sprandi 

To ostatni moment na relaks i głęboki oddech w towarzystwie marki Sprandi - strefę przy Newonce bar można odwiedzić do 18 sierpnia 2022. 

Materiał PR firmy SprandiMateriał PR firmy Sprandi 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.