Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Magia miejsca

Bez wątpienia Łazienki Królewskie mają w sobie coś magicznego - dało się to wyczuć podczas "Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com", które było niczym wielkie święto muzyki w przyjaznym wydaniu. Przez dwa dni festiwalowicze bawili się na 10 koncertach, w tym dwa razy przy muzyce niepowtarzalnych składów artystek, zebranych pod szyldem Women’s Voices Kolektyw, który powstał specjalnie na potrzeby eventu. Za każdym razem były to koncerty zamykające wieczór. Głos kobiet, które nie boją się śpiewać tego, co myślą, zabrzmiał w nich niezwykle głośno i wymownie, zgodnie z hasłem Answear.LAB: „First: Be brave!", które było myślą przewodnią festiwalu.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Po pierwsze: Be Brave

To hasło przewijało się podczas 2 festiwalowych dni. Odwagę można było wyczuć na scenie, choćby podczas występów Marii Peszek czy Brodki, o odwadze można było usłyszeć i porozmawiać w festiwalowej strefie spotkań, wreszcie, można było ją zobaczyć w strefie Answear, w której zlokalizowany był pop-up store Answear.LAB. Ta młoda, bo istniejąca od 2 lat autorska marka Answear.com, od początku stawia na bezkompromisowość, odważną komunikację i niezależność. Stworzona przez kobiety dla kobiet, poprzez tematyczne kolekcje odważnie i głośno mówi o ich problemach, ambicjach, marzeniach, zachęcając do eksperymentów, budowania własnego świata i niestereotypowych wyborów. Na potrzeby festiwalu Answear.LAB stworzył limitowaną kolekcję Be Brave: https://answear.com/s/be-brave będącą swoistą deklaracją kobiecej siły, sprawczości i autonomii. Z jednej strony mroczna, z drugiej romantyczna i sensualna, wypełniona jest dźwiękami rebelianckiej muzyki. Zainspirowana motywami ze świata sztuki i filmu oraz ważnymi wydarzeniami z kobiecej historii, zachęca do przełamywania schematów, zmian i podejmowania ryzyka. Propozycje Answear.LAB można było znaleźć w samym sercu festiwalowej przestrzeni, w dedykowanym marce pop-up storze. W pierwszym dniu festiwalu uczestnicy mogli też posłuchać Agi Korsak, brand directora Answear.LAB i jej opowieści o budowaniu odważnej marki modowej.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Nie zabrakło też innych atrakcji, choćby Answear.LAB selfie point, gdzie dzięki op-artowej grafice wychodziły doskonałe, magnetyzujące zdjęcia oraz Koła Lifespiracji, dzięki któremu można było wylosować własną lifespirację na czas festiwalu. Jeżeli dodamy do tego: pyszną strefę renomowanych food trucków ze smakami z całego świata, przestrzeń pełną zabaw dla dzieci, fruwające, dmuchane piłki Answear.com i strefy pozostałych współorganizatorów, to powstanie z tego muzyczne wydarzenie najwyższych lotów.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Festiwal, który łączy pokolenia

Co Jest Grane Festival przyciągnął fanów muzyki w różnym wieku. Były rodziny z dziećmi, młodzież, jak i ludzie z dużą dawką mądrości życiowej. W inspirującym otoczeniu Łazienek Królewskich każdy znalazł komfortowe miejsce dla siebie. Niektórzy skakali pod sceną, inną słuchali występów leżąc na kocach lub poduszkach, niczym na pikniku. Wiele osób skorzystało też z najlepszej widoczności na cały festiwal z tarasu na dachu pop-up store Answear.LAB. Dwa dni, od godzin popołudniowych do późnej nocy, przepełnione były atmosferą pełną przyjaźni, serdeczności i pozytywnej energii. Czyż nie ma lepszej rekomendacji do zorganizowania kolejnej edycji festiwalu?

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.