Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Przez kobiety dla kobiet

Taka właśnie jest Answear.LAB - autorska marka Answear.com, u której sterów od początku stoją kobiety. Marka odważna, spontaniczna i empatyczna, do głębi przesiąknięta feministycznymi ideami. Powstała w 2020 r. poprzez cykliczne, tematyczne kolekcje, odważnie mówi o kobietach we współczesnym świecie, o ich problemach, marzeniach, rzeczywistości. Tematy tabu? Dla Answear.LAB nie istnieją! Podobnie jak ścisłe podążanie za trendami – marka słucha swoich klientek, zachęca do eksperymentów, niekonwencjonalnych wyborów i odważnego manifestowania własnego "ja". Do odwagi, buntu i wolności, nie tylko w modzie, ale przede wszystkim w życiu nawiązywała już wielokrotnie. Ostatnio w najświeższej kolekcji "Be Brave", dostępnej w sprzedaży online od 26 maja.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Przede wszystkim: Be brave!

Czym tak naprawdę jest odwaga? Jak twierdzi Answear.LAB, nie jest to brak strachu, lecz umiejętność spojrzenia mu prosto w oczy i powiedzenia: "Hej, odsuń się, jesteś na mojej drodze". Odwaga, śmiałość, pewność siebie, bezkompromisowość napędzają do działania i pozwalają poradzić sobie z każdym wyzwaniem. "Bądź odważna" mówi marka w limitowanej kolekcji "Be Brave". Jej motto nie jest pustym sloganem, lecz okazją do snucia niekończącej się opowieści o odwadze i byciu sobą, o walce z własnymi słabościami i dumnym, pewnym siebie kroczeniu przez życie ku spotkaniu ze spełnionymi marzeniami i wolnością.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

"Najnowsza propozycja Answear.LAB to pochwała odwagi, śmiałości i pewności siebie, bez których ciężko funkcjonować współczesnym kobietom. Świat, w którym żyjemy, jest chaotyczny. Nie ma cukrowej powłoki - jest nieskończony hałas i niezliczone elementy rozpraszające. W takim świecie, jeśli chcemy, aby głos kobiet został usłyszany, musimy być odważne: w działaniach, gestach, słowach." – mówi Agnieszka Korsak, Brand Director Answear.LAB. "Chcemy zachęcić kobiety do tego, aby nie dostosowywały się do innych, nie wpisywały w utarte wzorce, lecz zawsze mówiły własnym zdaniem. By były nieustraszenie autentyczne i odważnie się wyróżniały. By to właśnie świat do nich się dostosowywał, nie na odwrót" – dodaje.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

W rytmie rebelianckiej muzyki

Kolekcja „Be Brave, nawiązującej do buntu, wyzwolenia, rockowego artyzmu. Nie brakuje w niej motywów ze świata sztuki oraz przełomowych dla kobiet momentów z najnowszej historii.  W  kapsule znajdziemy więc stylizacje zaczerpnięte z filmu "Thelma i Louise", w którym główne bohaterki nie bały się podjąć ryzyka, by wreszcie poczuć niczym nieskrępowaną wolność. Kolorowe etniczne nadruki i hafty zostały zainspirowane malarstwem Fridy Kahlo – niepokornej meksykańskiej artystki łamiącej tematy tabu. Jej przesiąknięta do głębi feminizmem sztuka to symbol emancypacji oraz sprzeciwu wobec przyjętych reguł dominującej ideologii. Wreszcie, zmysłowe, śmiałe fasony swoim charakterem nawiązują do postulatów rewolucji seksualnej, która wstrząsnęła Zachodnią Europą i Ameryką na przełomie lat 60. i 70. XX w. Ruch kwestionował tradycyjne normy społeczno-obyczajowe, rozpoczynając ważną dyskusję na temat emancypacji i praw kobiet. Kropką nad "i" jest udział współczesnej, niezależnej ilustratorki i designerki - na potrzeby kolekcji specjalną grafikę, emanującą kobiecą mocą, stworzyła Katarzyna Bogucka "Nioska". Znajdziemy ją na bluzach i T-shirtach.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Answear.LAB jednym głosem z festiwalowymi artystkami

Przeglądając zdjęcia z sesji wizerunkowej "Be Brave" wyczuwamy buntowniczy, mocno festiwalowy klimat. Wyjątkowa propozycja Answear.LAB powstała w nawiązaniu do festiwalu kobiecych głosów, który już za moment wybrzmi w sercu Warszawy. W tym roku zobaczymy „Co Jest Grane Festival" w nowej odsłonie jako „Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition inspired by Answear.com". Głównym patronem wydarzenia po raz drugi został Answear.com, którego inspiracje wykraczają daleko poza świat mody. W swoich działaniach szczególnie mocno skupia się na kobietach, wierząc w ich siłę, podziwiając za odwagę, dopingując do zmian, łamania schematów i walki o siebie. Koncerty najlepszych polskich artystek odbędą się 17 oraz 18 czerwca w warszawskich Łazienkach. Na scenie wystąpią między innymi: Natalia Przybysz, Daria Zawiałow, Monika Brodka, Maria Peszek, Margaret, Kasia Lins, Monika Borzym i Paulina Przybysz. Festiwalową atmosferę dodatkowo podkręcą strefa spotkań BE BRAVE, w której inspirujące gościnie porozmawiają o odwadze i byciu sobą oraz wyjątkowy pop-up store Answear.LAB.
Zobacz więcej na answear.com

Materiał promocyjny Partnera

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.