Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Walentynkowa kampania ApartWalentynkowa kampania Apart 

14 lutego to niezwykła data w kalendarzu - dzień, który jak żaden inny kojarzy się z romantyczną atmosferą i miłosną symboliką z sercem w roli głównej. Tych elementów nie mogło zabraknąć w najnowszej, walentynkowej kampanii marki Apart, w której idealnie dopasowany duet stworzyli Dominika Wysocka i Mikołaj Krawiecki z „Top Model". Sesja prezentuje nie tylko tę utalentowaną i piękną parę, ale przede wszystkim biżuterię z kolekcji Apart, która wpisuje się w aurę święta zakochanych. Nie zabrakło motywów kojarzonych z uczuciami, pochodzących głównie z kolekcji Apart Love Love, w której serca zdobią setki różnorodnych wzorów z diamentami, ze złota i srebra. To biżuteria wprost wymarzona do tego, aby obdarować ukochaną w Walentynki. Zakochane pary mogą także sprawić sobie wyjątkowy, wspólny prezent - komplet bransoletek dla dwojga, który podkreśli ich wzajemne uczucia i więź.

Walentynkowa kampania ApartWalentynkowa kampania Apart 

Kadry oraz towarzyszący kampanii film emanują nie tylko romantycznym nastrojem, ale także spontanicznością. To zasługa dwójki artystów, którzy współtworzyli klimat video. Pierwszym z nich jest Igor Kubik - znakomity ilustrator, który współpracował z marką Apart przy świątecznej kampanii. Także teraz odpowiadał za graficzną oprawę zdjęć i filmu, do którego z kolei warstwę muzyczną stworzyła Lalu Slavicka, nagrywając partie wokalne oraz grając na saksofonie. Całość stała się dzięki temu lekka i bezpretensjonalna, zachowując oczywiście romantyczny charakter, wyróżniający Walentynki.

Walentynkowa kampania ApartWalentynkowa kampania Apart 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.