Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Głębokie odcienie, błyszczące faktury, oryginalne formy – w kapsułowej kolekcji Metallic Carnival od Jenny Fairy, ulubionej marki influencerek, znalazły się karnawałowe must have’y: dwa modele butów i jeden fason torebki. Pantofle na lekko wygiętym obcasie z charakterystycznym wcięciem na środku można zdobyć w odcieniach szmaragdu, czerni i różu, podobne buty z wyrazistym przeszyciem na nosku występują w barwach indygo, purpury i hologramowego srebra. Ten sam kolor, a także czerń, indygo i róż pojawiły się na podłużnej torebce na krótkim pasku. Taką bagietkę z powodzeniem mogłaby nosić Carrie Bradshaw w nowej odsłonie „Seksu w wielkim mieście" - „I tak po prostu". Jak nosić Metallic Carnival? Na imprezę z małą czarną, cekinową mini albo garniturem założonym na nagie ciało, a na co dzień w kontraście do dżinsów i bluzy, dzianinowej sukienki, a nawet dresowego zestawu. Na potrzeby kampanii reklamowej w imprezowych kreacjach do zdjęć uznanej fotografki Zuzy Krajewskiej pozuje elektryzująca Ayesha, urodzona w Amsterdamie modelka o hinduskich korzeniach.

 

Kolekcja kapsułowa Jenny Fairy jest już dostępna w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Zdjęcia: Zuza Krajewska
Modelka: Ayesha / Paparazzi
Stylizacja: Michał Kuś
Makijaż: Wilson
Włosy: Piotr Wasiński
Scenografia: Anna Szczęsny
Marketing Director: Katarzyna Krawczyk / CCC
Art Director: Maria Mastalerz / CCC
Produkcja: Olga Janicka

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.