Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

- Przed studentami biorącymi udział w konkursie postawiliśmy nie lada wyzwanie. Zależało nam, aby projekty były nie tylko modne i zgodne z obowiązującymi trendami, ale także komfortowe w noszeniu. Wszystkie te elementy zawiera nagrodzona kapsuła dla marki Lasocki. Co więcej, projekt ten wykorzystuje materiały z recyklingu, co wpisuje się w nasze podejście biznesowe. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy te kolekcje wprowadzić do sprzedaży. Mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu klientom tak bardzo jak nam – mówi Valeriya Musina, Dyrektor Kreatywny Grupy CCC.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC" został skierowany do studentów z uczelni artystycznych. Jego celem jest wyłonienie młodych talentów – osób, projektujących obuwie, torebki i akcesoria. W tym roku zadaniem studentów było przygotowanie projektu kolekcji kapsułowej zgodnie z dwoma tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco" lub „Moda w świecie post-pandemic".

Materiał prasowyMateriał prasowy 

W 2021 r. CCC  zrealizowało trzy edycje konkursu – we współpracy wrocławską Akademią Sztuk Pięknych, radomskim Wydziałem Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego oraz łódzką ASP. Spośród wszystkich nagrodzonych prac, firma wybrała jedną kapsułę, którą wprowadziła do sprzedaży. Kolekcję autorstwa studentki łódzkiej ASP Joanny Wilczyńskiej można kupić zarówno w sklepach stacjonarnych CCC, jak i online.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Grupa CCC planuje zrealizować kolejne edycje konkursu w 2022 r. – To nie koniec naszej współpracy z młodymi projektantami. Wkrótce ruszymy z kolejnymi odsłonami konkursu. Chcielibyśmy, żeby pomysły najlepszych znowu znalazły urzeczywistnienie w wyprodukowanych kolekcjach – mówi Valeriya Musina.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.