Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu
Rok 2021 to na całym świecie rok odrodzenia. Niestety choroby takie jak rak piersi wciąż stawiają ludzkości wyzwania. Stają się tematem dla kolejnych kampanii, których celem jest to, aby problem pozostawał w świadomości opinii publicznej.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Jedną z takich kampanii jest „The Pink Dial Project", która jest organizowana, aby przypomnieć światu o Miesiącu Świadomości Raka Piersi. Ten wyjątkowy projekt obejmie aukcję, z której zyski zostaną przeznaczone na badania i szerzenie świadomości o tej chorobie. Rado z dumą bierze udział w aukcji, gdyż innowacyjne myślenie od zawsze jest bliskie tej marce.

RADO przeznaczyło na aukcję zegarek utrzymany w różowej tonacji, stworzony na podstawie modelu Captain Cook High-Tech Ceramic. 
Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.