Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Najnowsza kolekcja ma zdecydowanie awangardowy charakter i została zaprojektowana z myślą o personalizacji. Pojawiające się po raz pierwszy elementy stylizacyjne pozwalają na tworzenie setek świeżych i niesztampowych kompozycji. Wymienne łączniki oraz ogniwa mogą być ozdobą zarówno łańcuchowych bransoletek, jak i naszyjników, kolczyków i pierścionków. Można je ze sobą dowolnie łączyć na różne sposoby, za każdym razem uzyskując nowy, niebanalny i przewrotny efekt. Biżuteria Pandora Me jest pełna kontrastów – uwagę przyciąga połączenie nowoczesnego designu z naturalnymi dodatkami, a także odważne zestawienia różnych metali. Hodowlane perły, oprawa pavé czy wyraziste emalie w energetycznych odcieniach fioletu, zieleni i niebieskiego zaskakują śmiałym połączeniem z klasycznym srebrem i metalami platerowanymi 14-karatowym różowym złotem oraz rutenem.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Stylowe ogniwa zdobią słowa, takie jak "freedom", "dream" i "believe", które niosą przesłanie młodego pokolenia i pozwalają na wyrażanie siebie i swoich przekonań. Nowe minizawieszki w kształcie płomienia, banana i uśmiechniętej buźki stworzone zostały z myślą o miłośnikach emotikonek. Medaliony zainspirowane mitologią będą symboliczną ozdobą każdego zestawu. Biżuteria Pandora Me to idealna propozycja dla osób, które stawiają na stylowe dodatki z przesłaniem.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

"Projektując nową kolekcję Pandora Me, skupiliśmy się na elementach, które pozwolą na wyrażanie siebie w śmiałym i oryginalnym stylu, a jednocześnie odzwierciedlą DNA naszej marki w nowoczesny sposób. Zainspirowała nas społeczność Generacji Z stworzona z odważnych i kreatywnych osób celebrujących indywidualność, różnorodność, które od początku wpisane są w wartości Pandory. Nieskończone warianty stylizacji i personalizacji Pandora Me zapewniają możliwość eksperymentowania z modą, odkrycia lub podkreślenia swojego wyjątkowego stylu i pokazania, kim jesteśmy"

- mówią Francesco Terzo i A. Filippo Ficarelli, VP Creative Directors Pandory.
#PandoraME

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.