Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał prasowyMateriał prasowy 

W trakcie tego wyjątkowego wydarzenia zaprezentowano wybrane modele obuwia oraz akcesoriów z najnowszej linii Jenny Fairy, którą promuje kampania „Rose Garden". Wśród stylowych modeli znalazły się m.in. wysokie kozaki z szeroką cholewką, sznurowane botki w wiktoriańskim stylu, mokasyny z klamerką czy lakierowane botki ściśle osadzone w stylistyce przełomu lat 60. I 70. 

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Zgromadzeni goście zostali obdarowani spersonalizowanym bukietem róż oraz wykonanymi ręcznie różanymi zawieszkami zapachowymi. 

Wśród odwiedzających tę magiczną kwiaciarnię znalazły się m.in. Joanna Horodyńska, Katarzyna Zawadzka, Jessica Mercedes, Julia Kostera oraz Lena Moonlight.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Zwieńczeniem wydarzenia była wyprawa ambasadorów marki na oldschoolowych skuterach po centrum Warszawy. Odwiedzili oni Krakowskie Przedmieście, Nowy Świat i plac Zbawiciela, by wręczyć przechodniom róże i jednocześnie zachęcić do wizyty w salonach CCC.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.