Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa, prezentuje kampanię "koniec dramatów", aby uczcić pierwszą rocznicę wprowadzenia kategorii Pre-Owned. Kategoria ta umożliwia klientom znalezienie unikalnych przedmiotów i wymianę posiadanych ubrań w prosty i wygodny sposób.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Kampania "Koniec Dramatów", która ma dziś swoją premierę w Polsce, obejmuje kampanię 360° wykorzystującą działania z obszaru PR i influencer marketingu, media społecznościowe oraz kampanię telewizyjną na 12 rynkach. Film zrealizowany przez Alice Moitié przedstawia typowe zmagania, których konsumenci doświadczają podczas kupowania odzieży używanej i podkreśla zalety kategorii Pre-owned Zalando – oferującej prostsze i bardziej niezawodne doświadczenie zakupowe. Szybka i bezpłatna dostawa oraz zwroty, różnorodne metody płatności, gwarancja jakości artykułów i bezproblemowy proces - wszystko to przekłada się na wyjątkową wygodę i lepsze doświadczenia klientów związane z zakupami mody używanej.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Aby uczcić pierwszą rocznicę wdrożenia Zalando Pre-owned grupa młodych europejskich aktorek i aktorów młodego pokolenia poszerza ofertę Pre-Owned o swoje kultowe ubrania, które będą dostępne w sprzedaży na Zalando. Zaproszeni do współpracy artyści to osoby, którym nieobce są wszelkie "dramaty". Wśród nich znalazł się aktor Omar Rudberg, rozchwytywana polska aktorka i piosenkarka Julia Wieniawa, hiszpańska aktorka, modelka i działaczka na rzecz osób LGBT+ Lola Rodriguez i włoski aktor młodego pokolenia Pietro Turano. Ich kolekcja będzie dostępna w Zalando Fashion Store od 27 września, a linki do niej prowadzące będą udostępniane w mediach społecznościowych Zalando.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

"Pre-owned odgrywa kluczową rolę, by stać się punktem wyjścia dla mody - mówi Torben Hansen, VP Recommerce w Zalando. "W ciągu ostatniego roku otrzymaliśmy bardzo pozytywne opinie na temat naszej kategorii Pre-owned. Klienci doceniają szybką dostawę, wysoki komfort w zakresie metod płatności i zwrotów, a także nasze pozbawione plastiku opakowania. To główne powody, dla których umieściliśmy wygodę w centrum naszej nowej kampanii Pre-owned "Koniec dramatów". Prezentuje ona doświadczenie Pre-owned – łączące przyjemność z zakupów modowych, świeżość i wyrażanie siebie, z bardziej zrównoważoną modą i niezrównaną wygodą" – dodaje.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Natalie Wills, Marketing Director w Zalando, dodaje: "Kampania 'Koniec dramatów' to kolejny krok w historii Zalando Pre-owned. Poprzez tę kampanię chcemy pokazać, jak Zalando Pre-owned łączy ciekawość i wyjątkowość zakupów z bardziej zrównoważonymi praktykami. To wszystko sprawia, że kupowanie i sprzedawanie używanych ubrań jeszcze nigdy nie było tak proste. Mamy nadzieję, że nasza kampania pokaże, w jaki sposób Zalando Pre-owned może pomóc naszym klientom w porządkowaniu i odświeżaniu garderoby, jednocześnie zwiększając znaczenie odzieży używanej w przemyśle modowym".

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.