Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

WARSZAWA, 20 sierpnia 2021 r. / Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestyle’owa,prezentuje pierwszą lokalną kampanię skoncentrowaną wokół odzieży męskiej, stworzoną na rynek polski i czeski. By wzmocnić przekaz i dotrzeć do szerokiego grona męskich odbiorców, głównymi twarzami kampanii zostali lokalni influencerzy i znane twarze, takie jak aktor Maciej Musiałowski oraz model i zawodnik MMA Gamou Fall z Polski, a także prezenter telewizyjny Leoš Mareš, aktor Jan Cina oraz piosenkarz David Koller z Czech. Spot został wyreżyserowany przez utalentowanego Luboša Vacke, a za zdjęcia odpowiadał wielokrotny zdobywca Złotych Lwów na festiwalu w Cannes, Pavel Hejný. Kampania, rozpoczęła się 19 sierpnia w kanałach social media Zalando w Polsce i w Czechach, a następnie pojawi się w telewizji, VOD, kanałach OOH i DOOH.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

"Bardzo się cieszę, że udało nam się stworzyć lokalną produkcję i móc zaistnieć na rynku dzięki kampanii męskiej z udziałem znanych talentów z Polski i Czech. W Zalando ważny jest dla nas każdy klient, dlatego poszerzenie naszej grupy odbiorców o mężczyzn było dla nas kluczowe przy tworzeniu tej lokalnej kampanii. Mam nadzieję, że dzięki niej będziemy o krok bliżej do stania się punktem wyjścia dla mody." - mówi Dawid Pożoga, Regional Team Lead na Czechy i Polskę w Zalando

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.