Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Marka, czerpiąc garściami z literatury pięknej: bajki o Kopciuszku, śpiącej królewnie, Alicji w krainie czarów, zaprasza do świata baśni. Przewodnikiem po tym onirycznym świecie jest jedna z najpopularniejszych obecnie modelek – Edyta Zając. Jej uroda idealnie wpisuje się w tajemniczy i pełen zagadek klimat wideo i zdjęć.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Renee

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Renee

Nowy początek

Renee w nowej kampanii zadbało o bogatą symbolikę. Woda i świat głębi, które przewijają się na zdjęciach i w filmie, mają nawiązywać do oczyszczenia, ale też symbolizować nowy początek. Nie musimy martwić się tym, co tu i teraz, możemy dać się ponieść pięknej, odmiennej od tego, co nas otacza wizji. Do innego, nieco sennego wymiaru, łatwiej wejść dzięki podwodnym refleksom, delikatnym pudrowym kolorom i odpowiedniej grze świateł. Wpatrując się w kolejne kadry, można dać się zapomnieć, zostawić w tyle problemy i odetchnąć od pandemicznego świata. Ale Renee nie daje gotowego schematu interpretacji. Każdy może dowolnie odczytywać znaki pojawiające się w wideo czy na zdjęciach. Ważne, by dać się ponieść obrazom. Pomaga w tym muzyka. Tłem wideo najnowszej kampanii jest utwór LASS — 'I Can Be Your Girl', autorstwa Kasi Klimczyk. Polska kompozytorka, autorka tekstów, wokalistka i producentka tworzy alternatywny pop, łącząc kobiecą wrażliwość z nowoczesnymi narzędziami muzyki elektronicznej.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Renee

Delikatność, wrażliwość, siła

Łączenie kobiecej wrażliwości i delikatności z siłą ma swój wyraz w całej wiosenno-letniej kolekcji Renee – Spring Summer 2021. Delikatne, pastelowe kolory, przeplatają się z mocnymi, neonowymi barwami, a towarzyszą im nieśmiertelne: biel i czerń. Renee pastelową delikatność sugeruje w nowym sezonie nosić od stóp do głów. Stąd w kolekcji na wiosnę i lato nie brakuje butów w kolorach błękitu, beżu czy szarości. Modne będą mokasyny i klapki na wysokim obcasie. Pudrowe kolory goszczą również na swetrach, którymi Renee zachęca, by otulać się wiosną. Delikatną naturę kobiecą podkreślą nie tylko kolory, ale i wzory czy faktury. W nowej kolekcji nie brakuje sukienek czy bluzek w pastelowych kolorach z kwiecistymi wzorami. Pojawiają plisy, koronki, marszczenia, kokardy i falbanki, dodając nieco romantyzmu całości. Kobieta Renee jest romantyczna, ale z drugiej strony też bardzo silna. Jej wrażliwa natura idzie w parze z mocnym charakterem, stąd marka zachęca do sięgania po odważniejsze zestawienia. Do pastelowych kolorów sugeruje nosić mocniejsze akcenty w postaci neonowych rękawiczek czy torebek. Mocny róż, pomarańcz mają przełamywać i ożywiać stylizacje.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Renee

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Renee

Nowa kolekcja Renee jest odpowiedzią na głód wrażeń życia codziennego. Na potrzebę zmian, oderwania się od obecnej rzeczywistości. Wyłania się z niej nowoczesna kobieta z delikatną i wrażliwą naturą, ale też silnym charakterem. Wszyscy potrzebujemy już zmian. Ale zanim nastąpią globalnie, my możemy zmieniać swój własny świat, choćby modą. Na zmiany zdecydowało się także Renee. Marka na wiosnę odświeżyła swoje logo. Jest teraz bardziej nowoczesne i kobiece. Najnowsza kolekcja Spring Summer Renee sygnowana nowym logo marki dostępna jest na www.renee.pl

 

Art Director: Piotr Sitarsky

Modelka: Edyta Zając / Uncover Models

Stylizacje: Sebastian Gąsienica-Łuszczek

Fotograf: Katarzyna Bielska

Scenariusz i reżyseria: Piotr Sitarsky

DOP: Mateusz Golis

Scenografia: Justyna Bugajczyk U K W I A Ł

Muzyka: LASS (Katarzyna Klimczyk)

Makijaż: Ola Łęcka / BukuTeam

Włosy: Tomasz Mickiewicz / White Noise

Produkcja: Karolina Burzyńska & Khoi Phan Minh / Renee.pl

 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.