Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Renee zabiera w nowym sezonie w podróż po klimatach vintage. Nowa, jesienna kolekcja marki, to z jednej strony romantyczne, koronkowe detale, falbanki i bufiaste ramiona oraz miękkie swetry, z drugiej mocne, odważne akcesoria, jak wysokie workery na grubej koturnie. Nie brakuje też golfów, szerokich spodni z wysokim stanem i oversize'owych płaszczy.

materiał promocyjny partneramateriał promocyjny partnera 

Jesienią nadal modne będą szorty – Renee stawia na przylegające do ciała kolarki w intensywnych kolorach i połyskujących materiałach. W nowym sezonie doskonale będą pasować do swetrów. Te z kolei najmodniejsze będą w długości przed kolano. Dobrze będą wyglądać z paskami czy nerkami zapinanymi w talii. Styl vintage widoczny jest także w dodatkach. W jesiennej kolekcji Renee znajdziemy botki z kwadratowym noskiem czy mocniejsze workery, sięgające niemal do kolan. Renee proponuje nosić je z długimi swetrami, dodając mocniejszego i bardziej nowoczesnego charakteru stylizacjom.

materiał promocyjny partneramateriał promocyjny partnera 

Kolory jesieni i pastele

Kolekcja przyciąga wzrok kolorami. Renee na jesień przygotowało z jednej strony letnie, pastelowe barwy, z drugiej kolory ziemi: brązy, beże i głębokie zielenie, zachęcając do dowolnego zestawiania kolorów i eksperymentowania w tym zakresie. Przytulnego, jesiennego charakteru kolekcji dodają nie tylko barwy ziemi, ale i użyte materiały, jak np. sztruks. W tym sezonie eksperymentować będzie można też z fakturami ubrań. Renee proponuje łączyć matowość z połyskiem np. spodnie z połyskującej tafty z miękkim, puchowym swetrem, a fasony oversize z przylegającymi do skóry.

materiał promocyjny partneramateriał promocyjny partnera 

Tu i teraz

Jesienią kobieta Renee ma być sobą. Marka zachęca do tego w kampanii „Tu i Teraz by Cajmel”, promującej nową kolekcję. Cajmel, czyli Karolina Ościk-Alama, znana blogerka, swoją eteryczną, kobiecą i bardzo delikatną urodą, idealnie oddaje klimat jesiennej kolekcji marki. Sesja, zrealizowana w Bieszczadach, wprawia w nieco melancholijny nastrój, tworząc aurę tajemniczości. Nie bez powodu. Renee chce zachęcić do zatrzymania się, co w pędzącym świecie nie jest wcale łatwe, do zgłębiania i poznawania siebie. Tu i teraz. Marka zachęca do życia chwilą, zatrzymywania najlepszych momentów dla siebie, ale jednocześnie do pamiętania o tym, by być sobą. Renee przypomina w kampanii, że to my jesteśmy tymi, którzy tworzą i dysponują swoim czasem. To od nas zależy, jak go uporządkujemy, spędzimy, przeżyjemy. Chwila trwa niewiele, ale to ile znaczy „niewiele” zależy od nas samych.

materiał promocyjny partneramateriał promocyjny partnera 

Moda ma nam pomóc wyrazić siebie. Cajmel, pozując w różnych stylizacjach, pokazuje, jak ubiór może oddawać nastrój. Od romantycznych sukienek, przez eleganckie, szerokie spodnie, aż do mocnych akcentów w postaci wysokich workerów z koturną. To, co wybierzemy, zależy od nas. Bądźmy sobą, tu i teraz. Nie czekajmy. Lepszego momentu nie będzie.

 
Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych,
lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.