Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

W Polkach drzemią ogromny potencjał przedsiębiorczości i potrzeba działania. Przyspieszona transformacja cyfrowa i digitalizacja społeczeństwa dodatkowo motywują do rozwoju i nauki. Rodzima branża e-commerce rośnie w siłę i kobiety mają w tym swój ogromny udział. Czas nagrodzić je za ten wkład.

Idea konkursu "Kobieta e-Commerce 2022"

Fundacja Kobiety e-biznesu od początku istnienia wspiera odważne kobiety, które działają i rozwijają się w świecie usług i handlu online. Założycielki Fundacji Anna Heimberger, Dorota Bachman i Agnieszka Brytan-Jędrzejowska wierzą, że technologia cyfrowa daje szanse, ale mają także świadomość, jakie niesie zagrożenia. Dlatego dążą do tego, by rozwój społeczeństwa informacyjnego przeciwdziałał wykluczeniu cyfrowemu. Stawiają na edukację i na promocję kobiet, które już zaangażowały się w rozwój e-commerce w Polsce. Do nich właśnie adresowana jest nowa inicjatywa Fundacji — Konkurs i Gala „Kobieta e-Commerce 2022".

- Wierzymy, że ta inicjatywa pomoże kobietom w dalszej realizacji marzeń, zdobywaniu pracy i rozwoju ich przedsiębiorczości – mówi Anna Heimberger.

Konkurs dla przedsiębiorczych Polek

Konkurs jest przedsięwzięciem społecznym, jego celem jest prezentowanie sylwetek kobiet, które są właścicielkami małych i średnich przedsiębiorstw lub pracują na etacie, zajmując się sprzedażą online, nowymi technologiami lub e-marketingiem.

Kobietą e-Commerce 2022 może być każda przedsiębiorcza Polka. Nie mają znaczenia wiek, wykształcenie, pochodzenie — liczy się wkład w rozwój sektora gospodarki cyfrowej, a jego oceny dokona zarówno jury konkursu, jak i internauci.

Uczestniczki mogą się ubiegać o tytuł "Kobieta e-Commerce 2022" w dziewięciu kategoriach, partnerami których są znane firmy i marki - eksperci w danej dziedzinie. Można się zgłaszać samodzielnie lub być nominowaną przez osoby trzecie. - Zgłoszenie może wykonać kolega lub koleżanka z pracy, przełożona lub przełożony, współpracowniczka lub współpracownik, a nawet klient, dostawca lub partner biznesowy – podpowiada Dorota Bachman.

Udział w konkursie jest dobrowolny i bezpłatny. Termin zgłoszeń upływa 28 lutego 2022 roku.

Kandydatki i laureatki

Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu w każdej z dziewięciu kategorii nominuje dziesięć kandydatek do nagrody. Internauci będą mogli się zapoznać z sylwetką każdej z nich na stronie internetowej konkursu i w terminie od 10 marca do 10 kwietnia 2022 r. oddać głos w ogólnopolskim głosowaniu.

Jury, oceniając działania i osiągnięcia nominowanych kandydatek, przyzna wybranym paniom tytuł „Kobieta e-Commerce 2022" oraz pamiątkową statuetkę w każdej kategorii. Laureatka kategorii wybór internautów oprócz tytułu i statuetki otrzyma nagrodę finansową w kwocie 5 tys. zł. Nagrody zostaną wręczone na uroczystej gali.

Patronat honorowy objęło miasto stołeczne Warszawa.

Jednym z patronów prasowych jest magazyn „Wysokie Obcasy Praca".

Więcej informacji, regulamin i formularz zgłoszeniowy na stronie: www.kobietaecommerce.pl

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.