Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Czym jest luksus? To przestrzenie, urządzone w niepowtarzanym stylu, z dbałością o każdy szczegół, to komfort, który pozwala odpocząć i mieć wszystko w zasięgu ręki. Dzisiaj z większą starannością dbamy o to, co nas otacza, wybierając elementy, które są dopełnieniem naszego stylu życia. Poszukujemy rozwiązań, dzięki którym poczujemy się wyjątkowo. Dotyczy to także sposobu, w jaki podróżujemy, zwłaszcza jeśli w samochodach spędzamy dużą część dnia. Dzisiaj samochód to coś więcej niż tylko środek transportu. To element, który współgra z wizerunkiem i wpływa na jakość życia.

 

Za rosnącymi potrzebami podąża BMW serii 7. To najbardziej luksusowe auta w ofercie marki. Wyrafinowane limuzyny zawsze były synonimem stylu i klasy. Teraz jednak BMW zupełnie zaskakuje, przenosząc komfort i stylistykę na zupełnie nowy poziom.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Nowa definicja luksusu

Najnowszy model serii 7 na nowo definiuje pojęcie luksusu. Można pomyśleć o apartamencie w jednym z najbardziej luksusowych hoteli i znaleźć wiele cech wspólnych z tym samochodem. To przede wszystkim przestrzeń. Auto rozciąga się na długości prawie 5,4 metra, dając komfort podróżowania nie tylko kierowcy, ale i wszystkim pasażerom. To też dbałość o szczegóły, którą widać zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz auta. Wyprostowany przód pojazdu, masywny grill i nowa interpretacja podwójnych okrągłych reflektorów sprawiają, że samochód prezentuje się nie tylko elegancko, ale i nieco drapieżnie.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Reflektory z kryształami Swarovskiego

Detale zaskakują. Reflektory Iconic Glow stworzono z kryształów Swarovskiego. Było to wyzwaniem nie tylko dla projektantów nowego BMW, ale i ekspertów Swarovskiego. Kryształy robią ogromne wrażenie, zdobiąc biżuterię czy kreacje topowych projektantów, ale dotąd nie korzystano z nich w motoryzacji. Efekt jest olśniewający. Po dwie pary kryształów umieszczono na całej długości górnych reflektorów. Precyzyjnie oszlifowane tworzą niesamowitą grę świateł. Niebywale designerski jest cały front samochodu, otoczony pasem świetlnym, który po zmroku daje fantastyczny efekt iluminacji - nie do pomylenia z żadnym innym modelem.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Mocne wejście

Świetlne show zaczyna się wtedy, gdy kierowca zbliża się do auta. Multimedialne powitanie „Great Entrance Moment" może totalnie zaskoczyć. Auto budzi się do życia: od atrapy chłodnicy, przez kryształowe reflektory, aż po boczne listwy. Drzwi otwierają się automatycznie, bez konieczności chwytania za klamkę. A w środku… zachwyca najpierw muzyka: dźwięk BMW Iconic Sounds został skomponowane przez Hansa Zimmera, jednego z najbardziej znanych współczesnych autorów muzyki filmowej – a potem jest jeszcze bardziej wyjątkowo.  

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

By podróżowało się lepiej

Na całej desce rozdzielczej rozciąga się podświetlony panel funkcyjny. Nie ma tu zbędnych przycisków, a te, które są, to dotykowe elementy, doskonale wkomponowane w kierownicę czy panel przy automatycznej dźwigni zmiany biegów. Uwagę przyciąga ozdobna kolorowa listwa, ciągnąca się na całej szerokości samochodu. Pod stopami wyczuwa się miękkie dywany, a za plecami czuje niesamowity komfort. Nowe, jeszcze lepiej wyprofilowane fotele, z szerokim siedziskiem, wykonane są z unikatowej skóry Merino i kaszmiru. Fotele można nie tylko dowolnie regulować za pomocą elektrycznych mechanizmów, ale i podgrzewać zimą czy ochładzać latem. W drodze z pracy, dalekiej podróży albo podczas powrotu z biznesowego spotkania, wystarczy włączyć jeden z dziewięciu programów masażu, by prawdziwie się odprężyć. Taki relaks dobrze zrobi także podczas stania w korku. Podróż na tylnej kanapie jest równie komfortowa. W opcjonalnym pakiecie Executive Lounge tylne siedzenia zaskakują funkcją leżenia z podnóżkami. Można w ten sposób uciąć sobie drzemkę albo… obejrzeć film w samochodowym kinie.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Prywatne kino na kółkach

O wrażenia dla pasażerów dba wysuwany ekran o przekątnej 31 cali i rozdzielczości 8K. Ukryty pod podsufitką, może zostać uruchomiony w dowolnym momencie, zmieniając samochód w prywatne kino na kółkach. Amazon Fire TV dba o to, by pasażerowie mieli dostęp do film, gier, muzyki, a także dowolnych programów. W nowym BMW serii 7 po raz pierwszy kierowca i pasażer obok mogą korzystać na wyświetlaczu kontrolnym ze streamingu YouTube na żądanie. Szybkie połączenie z siecią w aucie zapewnia wbudowany system antenowy z obsługą sieci 5G.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Czas na forwardyzm

Nowe BMW 7 to sztuka inżynierska. Tego ducha doskonale wydobył światowej sławy brytyjski fotograf mody i artysta Nick Knight, od lat pracujący z Lady Gagą, Björk czy choćby projektantem mody Johneym Galliano. W kampanii, promującej model i7 – w pełni elektryczną wersję serii 7, udało mu się doskonale wydobyć ideę forwardyzmu. To termin, który opisuje radość z widzenia i odczuwania przyszłości, jeszcze zanim zostanie ona stworzona. Koncepcja ta polega na ciągłym kwestionowaniu i podważaniu utartych konwencji, aby zyskiwać jak najlepsze doświadczenia i tworzyć lepszą przyszłość. Taką pracę podjęli twórcy nowego modelu serii 7. Korzystając ze zdobytych przez lata doświadczeń, ale i nie obawiając się łamać schematów, stworzyli model samochodu, który zachwyca na wielu płaszczyznach. Zaskakująca stylistyka, dbałość o detale, ergonomia i komfortowe rozwiązania sprawiają, że podróż nową odsłoną serii 7 to nie tylko przemieszczanie się z punku A do punktu B. To dopełnienie stylu życia, który nie uznaje kompromisów. 

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.