Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Answear inspiruje nową kampanią

Jeden z największych sklepów multibrandowych z modą online od 10 lat wsłuchuje się w głosy swoich klientów. Answear nie tylko podpowiada im, co jest w trendach, oferując ponad 115 tys. produktów, od bluz męskich i damskich, po sukienki, denim, okrycia wierzchnie, buty i dodatki, od torebek po https://answear.com/k/on/akcesoria/portfele. Wraz ze startem nowej kampanii, która jest elementem odświeżonej strategii, Answear chce zachęcać do odważnego korzystania z życia, inspirować i podpowiadać.

„W ramach nowej komunikacji – Answear.com staje się, oprócz sklepu z modą, miejscem LIFESPIRACJI – czyli „inspiracji do życia na własnych zasadach". Wskazujemy gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, odważniej i jeszcze bardziej aktywnie. Wchodzimy w dialog z kobietami - które stały się obecnie naszą główną grupą klientów i poprzez swoje pasje, życie prezentują wszystkie wartości marki. Są pełne „lifespiracji", mają kobiecy pazur i wyznaczają swoje zasady gry."komentuje Katarzyna Kaczmarczyk, Marketing Manager Answear.com.

 

Kobiety pełne lifespiracji w nowym spocie Answear

W najnowszym spocie, który wizualnie zaczarował tysiące widzów, występują autentyczne bohaterki o unikalnej osobowości– kobiety z krwi i kości, które żyją tak, jak chcą. Marka zaprosiła między innymi Izabelę Sopalską-Rybak, zawodniczkę Warszawskiej Drużyny Rugby na Wózkach Four Kings, prezeskę fundacji Kulawa Warszawa, trenerkę i działaczkę społeczną, która swoją postawą zachęca do realizacji marzeń na przekór wszystkiemu. Na ekranie widzimy także Bożenę Wydrowską, czyli jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci polskiej kultury ballroom. Artystka wizualna, choreografka i performerka pojawia się w scenach szalonego, pełnego energii tańca, w pełni manifestując swoją kobiecość. Z kolei w ujęciach walki udział wzięła ukraińska pięściarka zawodowa, mistrzyni Ukrainy i Europy w boksie Sasha Sidorenko. Answear zastał ją podczas przygotowań do kolejnych mistrzostw Europy. Wyraziste ambasadorki kampanii łamią schematy, mają w sobie odwagę i udowadniają, że kobiecość ma różnorodne oblicza. Nie musisz zawsze wyglądać perfekcyjnie, w sukience i botkach damskich na obcasie, by pokazać swoją wartość – wystarczy, że będziesz sobą.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Społeczność Answear inspiruje tysiącami fotografii

Wraz z kampanią wystartował międzynarodowy konkurs fotograficzny, który potrwa do 30 listopada - Lifespiration Starts Here. Jego zasady są bardzo proste – wystarczy uchwycić magiczną, inspirującą chwilę, a powstały materiał: zdjęcie lub video, umieścić na swoim profilu na Instagramie, używając #lifespirationstarthere oraz oznaczając @answear w poście. Na zwycięzców czeka nagroda główna, czyli 5000 zł na spełnienie marzeń lub nagrody dodatkowe – bony na zakupy do Answear.com. Jaka fotografia okaże się najbardziej „lifespirująca"? O tym zadecyduje międzynarodowe jury złożone z wyjątkowych, pełnych energii i pasji kobiet. W jego gronie zasiada ukraińska dziennikarka i działaczka na rzecz praw kobiet Polina Nenia, kapitanka narodowej drużyny Bułgarii Simona Dyankova, cukiernicza life-hackerka, finalistka programu „Bake Off Ale Ciach" Agata Stankiewicz oraz Urszula Sulej-Cholewa – Art. Director Answear.com. Zarówno jurorki, jak i ambasadorki konkursu dzielą się swoimi wskazówkami i pozytywnymi momentami z życia na swoich profilach społecznościowych. Może staną się dla Ciebie dodatkową inspiracją?

„Jako marka chcemy zachęcać do poszukiwania, inspirować i podpowiadać nie tylko w obszarze mody. Chcemy być blisko naszych fanów i klientów, i wraz z nimi tworzyć preteksty do szeroko pojętej aktywności: sportowej, artystycznej czy rozwojowej. Moda jest elementem uzupełniającym nasze życie i traktujemy ją jako dopełnienie tego, co na co dzień robimy i czemu oddajemy się w całości."mówi Joanna Kosman, kierownik marketingu Answear.com.

Inspiruj i czerp inspiracje od innych! Jak widać po nadesłanych pracach, których do tej pory powstało ponad 3,5 tysiąca, zachwycać może każda rzecz, od zapierających dech w piersiach jesiennych widoków, po ciekawy kadr uchwycony w drodze do pracy czy wieczorny relaks w blasku świec. Konkursowe fotografie możesz podziwiać na stronie sklepu oraz na blogu Answear, na którym znajdziesz także sporo innych, inspirujących treści. A tymczasem trzymamy kciuki za uczestników konkursu – zwycięzców poznamy już niebawem!

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.