Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Moja mocna strona to…  – jedno zdanie, które można dokończyć na wiele sposobów. Mimo to, duża część kobiet ma z tym problem. Marka Fantasia jest głęboko przekonana o tym, że każda z nas ma swoją #mojakobiecamoc, jednak często nie potrafi odpowiednio jej określić lub boi się o niej mówić.. Dlatego w tym roku marka Fantasia łączy swoje siły z Akademią Mocy Kobiet w niezwykłym partnerstwie, aby wspólnie działać na rzecz kobiet i zachęcać je do odkrywania swoich własnych mocy i mówienia o nich.

Kobiety z Fantasią

Marka Fantasia od dawna definiuje siebie jako taką, która jest stworzona przede wszystkim dla kobiet i z myślą o kobietach. Na potwierdzenie własnych słów ma na swoim koncie wiele niezwykłych projektów, zrealizowanych wspólnie z kobietami, które w odważny i kreatywny sposób osiągają swoje cele i spełniają i marzenia.

Chcąc inspirować swoje konsumentki oraz motywować je do działania, marka chętnie współpracuje i wspiera utalentowane kobiety. Dla przykładu, w zeszłym roku przy projekcie „Historie pełne przyjemności" marka zaprosiła do współpracy uzdolnioną powieściopisarkę Adriannę Trzepiotę, która stworzyła serię pięciu opowiadań, pełnych kobiecej siły i zmysłowości. Przy okazji kampanii „Chwile w kolorach Fantasia" - połączyła siły z kilkoma polskimi artystkami, które zainspirowane owocowymi smakami jogurtu Fantasia stworzyły unikalne grafiki. Wspólnie z marką Femi Stories, Fantasia stworzyła opakowania limitowanej edycji jogurtów z nutami kwiatowymi.

Lista projektów i wspólnych inicjatyw, w które marka angażuje się co roku jest długa, każdy z nich jest wyjątkowy i niepowtarzalny, ale wszystkie mają jedną wspólną cechę: są tworzone i realizowane przez kobiety i dla kobiet.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Partnerstwo kobiet

Od lat pracując z kobietami i „kobiecymi" markami, Fantasia wspiera ich kreatywność i ekspresję, aby uwierzyły w siebie i swoją siłę, zaakceptowały własną wyjątkowość i poczuły swobodę bycia kimkolwiek chcą. Kobiece współprace, w które marka się angażuje, są z jednej strony inspiracją, ale z drugiej również odpowiedzialnością. Odpowiedzialnością, która wymaga jeszcze większego zagłębienia się w tematy kobiet i kobiecości.  To dlatego w tym roku marka podjęła współpracę z Akademią Mocy Kobiet, która również realizuje misję budowania społeczności świadomych i silnych kobiet w Polsce oraz wspierania ich.

W ramach partnerstwa marka Fantasia wprowadza na rynek limitowaną edycję produktu – Fantasia z kulkami w różowej czekoladzie. 30% zysku ze sprzedaży tego produktu, marka przekaże na wsparcie projektu Akademii Mocy Kobiet. Dodatkowo w ramach współpracy, Akademia Mocy Kobiet przygotowała cykl inspirujących, edukacyjnych materiałów które będą dostępne na stronie www.fantasia.com.pl

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Moja kobieca moc

Przygotowany przez Akademię Mocy Kobiet cykl filmików ma na celu nauczenie kobiet samoakceptacji, wzmocnienia wiary w siebie i we własne możliwości oraz zdobycie przez nie nowych umiejętności. Jest to punkt wyjścia do wspierania kobiet w ich rozwoju oraz odkrywania i definiowania swoich kobiecych mocy. Marka Fantasia od lat wspiera kobiety, dlatego wraz z Akademią Mocy Kobiet głęboko wierzy w to, że każda z nas jest wyjątkowa i ma swoją super moc oraz może, a nawet powinna, mówić o niej głośno. Wspólnie pragną pokazać, że tylko od nas samych, naszych potrzeb, aspiracji i celów zależy, jaka będzie dla nas ta właściwa i niepowtarzalna #mojakobiecamoc

Bo kobieta piękna, silna, mądra, dbająca o swój rozwój i kochająca siebie jest niewątpliwie kobietą, która ma moc.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.