Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Sylwia jest jedną z najpopularniejszych piosenkarek z gatunku POP w Polsce. Debiut fonograficzny zaliczyła w 2008 roku ze studyjnym albumem Ona i on. Następnie nagrała trzy solowe albumy: Sen o przyszłości (2011), Komponując siebie (2013) i Tamta dziewczyna (2016).  Wszystkie z nich osiągnęły status multiplatynowych, a kawałki takie jak: Małe rzeczy i Księżniczka  długo królowały na listach przebojów. Pod koniec lutego premierę miał drugi utwór, który zwiastuje  długo wyczekiwaną, czwartą solową płytę artystki. Singiel „Dżungla" od razu podbił serca fanów i cieszy się bardzo dużą popularnością wśród słuchaczy. Bez wątpienia jest to zasługa melodii oraz tekstu z wartościowym przekazem.

Jak możemy przeczytać w opisie utworu:

"Dżungla" opowiada o ludzkiej naturze, potrzebie wolności i niezależności, jaką odczuwa każdy z nas. Kiedy coś lub ktoś próbuje nas ograniczać w drodze do celu, w pracy, czy w relacjach międzyludzkich zaczynamy być jak dzikie zwierzęta w klatce, czyli łatwo nas spłoszyć, trudno oswoić. W sprawie przekazu piosenki głos zabrała także sama artystka tłumacząc, że: „Wolność, o której opowiada utwór, odnosi się też bezpośrednio do dzisiejszego świata. Nasza rzeczywistość jest dziś niemal całkowicie zdominowana przez social media. Odczuwamy przez to niesamowitą presję. Presję bycia idealną matką żoną, przyjaciółką i tak dalej. Można to odnieść w zasadzie do każdej dziedziny życia. Ta presja naprawdę potrafi być paraliżująca. A przecież żadna z nas nie jest idealna. Wszystkie popełniamy błędy, mylimy się, ale trzeba pamiętać, że każda ma też mocne strony i niepowtarzalne talenty. To one powinny definiować nas, jako wyjątkowe."

Ten pełen pokrzepienia i normalizujący życie przekaz znajdzie odzwierciedlenie w codzienności wielu kobiet.

Utwór „Dżungla" stał się też singlem promującym wiosenno-letnią kampanię Deichmann, w której udział wzięła Sylwia Grzeszczak. Zgodnie z hasłem kampanii: „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą" marka i piosenkarka zachęcają kobiety do podkreślania swojego własnego „ja" oraz niepoddawania się presji otoczenia.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

W teledysku „Dżungla" nie zabrakło również najmodniejszych modeli z oferty marki Deichmann. W klipie wokalistka tańczy na scenie w białych, lakierowanych butach typu „oksfordki", bawi się w basenie pełnym różowych kulek w sandałach z grubymi paskami od Catwalk, stroi się w balową suknię, łącząc ją z trampkami od Bench i pozuje w granatowej mini i klasycznych szpilkach.
Buty z kampanii z udziałem Sylwii już teraz można kupić w sklepach stacjonarnych i na www.deichmann.com. A teledysk „Dżungla" można zobaczyć w serwisie Youtube i na oficjalnych kanałach artystki.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.