Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu
30 września światowa publiczność na ekranach kin w Wielkiej Brytanii wreszcie obejrzy nowy, bardzo wyczekiwany film z serii 007 – "Nie czas umierać".

Podczas gdy przedpremierowe napięcie rośnie, OMEGA zaprezentowała nową kampanię, w której główną rolę odgrywa zegarek 007. W reklamie telewizyjnej zobaczymy dynamiczny montaż scen z najnowszej misji Jamesa Bonda, w tym emocjonujące ujęcia postaci powracających na ekran: Q i Moneypenny, a także nowej agentki „Double-Zero", Nomi. Oczywiście, w centrum wydarzeń pozostanie model OMEGA Seamaster Diver 300M 007 Edition. W nowym klipie widzimy, że wykonany z tytanu drugiego stopnia zegarek okazuje się świetnym partnerem Bonda. W "Nie czas umierać" Q wprowadził w czasomierzu Bonda swoje popisowe i unikalne modyfikacje. W realnym życiu standardowy model jest już dostępny dla klientów i ma równie inspirującą, lekką budowę oraz wzornictwo z akcentami vintage, co jego filmowy odpowiednik. 09.2021 2 /3 Zegarki z linii OMEGA Seamaster stanowią część ekwipunku 007 od filmu GoldenEye z 1995 roku, gdy oceniono je, jako idealny model dla Komandora Bonda. Reklama OMEGI z pewnością podbije serca fanów serii i dodatkowo zwiększy ich ekscytację nadchodzącą premierą "Nie czas umierać", przewidzianą na 30 września w Wielkiej Brytanii, 8 października w Stanach Zjednoczonych, a 1 października w Polsce. Do tego czasu Londyńczycy, w dniach od 6 do 12 września, będą mogli cieszyć oczy pokazami reklamy OMEGA na wielkich ekranach przy Piccadilly Circus.

 

O „NIE CZAS UMIERAĆ"

"Nie czas umierać" to oficjalny tytuł 25. edycji przygód Jamesa Bonda. Film wyprodukowany przez EON Productions Alberta R. Broccoliego i Metro Goldwyn Mayer (MGM) wyreżyserował Cary Joji Fukunaga, a w główną rolę wcielił się Daniel Craig, dla którego jest to piąty występ jako James Bond 007 według pomysłu Iana Fleminga. Film będzie prezentowany w kinach od 30 września 2021 roku w Wielkiej Brytanii przez Universal Pictures International oraz od 8 października 2021 roku w Stanach Zjednoczonych przez United Artists Releasing, spółkę dystrybucyjną należącą do Metro Goldwyn Mayer (MGM). Film według scenariusza Neala Purvisa i Robert Wade’a ("Spectre", "Skyfall") oraz Cary’ego Joji Fukunagi i Phoebe Waller-Bridge ("Obsesja Eve", "Fleabag") będzie miał swoją światową premierę we wrześniu 2021 roku. Za jego dystrybucję będą odpowiadać Universal Pictures International oraz United Artists Releasing, marka MGM. W "Nie czas umierać" Bond opuścił aktywną służbę i cieszy się beztroskim życiem na Jamajce. Jego spokój nie jednak trwa długo. Pojawia się długo niewidziany przyjaciel Felix Leiter z CIA i prosi o pomoc. Misja uratowania porwanego naukowca okazuje się większym wyzwaniem, niż się spodziewali, a Bond wpada na trop tajemniczego przestępcy uzbrojonego w groźną, nową technologię.
www.007.com

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.