Marka Levi's ponownie łączy siły z Beyoncé, prezentując drugi rozdział kampanii REIIMAGINE, który celebruje dziedzictwo marki i artystyczną wizję jednej z najbardziej wpływowych artystek współczesnej sceny muzycznej. Nowy film oraz towarzysząca mu sesja wizerunkowa podkreślają wszechstronność denimu i jego ponadczasowy charakter.

Materiał PR marki Levi’s®

Kampania składa się z kilku odsłon, które reinterpretują kultowe reklamy Levi’s®. Po sukcesie pierwszego rozdziału — „Launderette", inspirowanego słynną reklamą z 1985 roku, nadszedł czas na nową wersję „Pool Hall" z 1991 roku. Za reżyserię ponownie odpowiada Melina Matsoukas — zdobywczyni nagrody GRAMMY i uznana twórczyni filmowa.

Materiał PR marki Levi's
Materiał PR marki Levi's 

W „Pool Hall" Beyoncé mierzy się w grze bilardowej o wysoką stawkę z lokalnym mistrzem, w którego wcielił się Timothy Olyphant. Zarówno w filmie, jak i w sesji zdjęciowej artystka ma na sobie jeansy Ribcage Wide Leg, kamizelkę Braided Vest oraz trencz Spade. Każdy z elementów wyróżnia się unikalnymi zdobieniami, które podkreślają indywidualizm — motyw przewodni kampanii. To ukłon w stronę dziedzictwa Levi’s® oraz zachęta do odważnego, autorskiego interpretowania ubrań marki.

„Nie ma innego elementu garderoby, który daje tyle komfortu, oraz jest symbolem nowoczesnej elegancji i amerykańskiego stylu jak denim," mówi Beyoncé. "Gdy o tym myślę, pierwsze, co przychodzi mi do głowy, to Levi’s®. W drugim rozdziale naszej współpracy z przyjemnością podjęliśmy się reinterpretacji znanej już narracji, ale tym razem przez pryzmat kobiety, która może być seksowna, odważna i zaciekła w rywalizacji, wszystko na raz. Chcieliśmy uczcić oba jej oblicza: wdzięk i siłę."

Materiał PR marki Levi's
Materiał PR marki Levi's 

„Levi’s® od zawsze czerpie z bogatej historii denimu, reinterpretując ją w kontekście współczesnych trendów. Reinwencja to fundament naszej marki." — mówi Kenny Mitchell, globalny dyrektor marketingu Levi’s® w Levi Strauss & Co. — „Pool Hall" to opowieść, która łączy szacunek do tradycji z nowoczesnym podejściem. Chcemy inspirować do personalizacji swoich jeansów i wyrażania w ten sposób własnego stylu."

Materiał PR marki Levi's
Materiał PR marki Levi's 

Najnowszy rozdział kampanii REIIMAGINE to efekt współpracy wybitnych talentów. Reżyserka Melina Matsoukas, aby uchwycić wizualną esencję „Pool Hall", współpracowała z nagrodzonym Emmy operatorem Marcellem Révem oraz cenionym fotografem Masonem Poolem. Razem stworzyli opowieść, która wpisuje się w dziedzictwo kultowych kampanii Levi’s®, jednocześnie nadając im nowoczesny charakter.

Kampania została stworzona we współpracy z TBWA\Chiat\Day LA i wyprodukowana przez de la revolućion/PRETTYBIRD.

Więcej
    Y3PsMhZg6P9ZsYDq5HRLZ4R7xhrnFTa4Sey1oapbmVQ=