Materiał PR marki Veer
Wbrew temu, co prezentują typowe reklamy mebli wypoczynkowych, mało kto korzysta z sof, szezlongów i foteli w jedyny poprawny sposób - siedząc lub leżąc. Ta obserwacja oraz sama idea marki Veer stały się inspiracją do powstania kampanii Drift Away, w której wygoda i relaks przybierają różne konfiguracje. Na zdjęciach autorstwa Aldony Karczmarczyk można przejrzeć całą gamę opcji produktowych - od modułów połączonych w dużą, wygodną formę łóżka, przez kompaktowe, minimalistyczne sofy aż po miękkie, otulające fotele - a jednocześnie poczuć wolność płynącą z historii odpoczywających bohaterów.

- Wspaniale jest współtworzyć kampanię tak inną w zamyśle niż te, które znam. Nowoczesną i wysmakowaną kolorystycznie. Po tym, jak pokazano mi wstępną ideę sesji zależało mi, żeby oglądający poczuł prawdę o tych meblach. A prawda jest taka, że są baaardzo wygodne. Nie staniesz się ofiarą kanapy lub fotela, który jedynie ładnie wygląda, ale lepiej na nim nie siadać;) W tej historii jest opowieść o człowieku i meblu, a nie samym meblu - mówi autorka zdjęć, Aldona Karczmarczyk.

Marka Veer swoją kampanią wprowadza tytułowe zawirowanie w myśleniu o meblach i wygodzie, a także podejściu do kreowania domowej przestrzeni relaksu. Ten sam model sofy może być idealnym meblem do spokojnego czytania książki i przeglądania albumu, ale również spotkania z przyjaciółmi czy popołudniowej drzemki z nogami zarzuconymi na poduchy oparcia. Założeniem marki jest brak ograniczeń i sztywnych ram, szczególnie w tym, do czego stworzone są jej meble - wypoczynku. To właśnie idea azylu, odcięcia się od zewnętrznego hałasu, zgiełku i strapień inspiruje projektantów marki.

W ofercie Veer znajdują się meble modułowe, sofy z funkcją spania, narożniki, szezlongi i fotele, wszystkie z możliwością dopasowania tkanin. Projekty marki stanowią kwintesencję współczesnego designu, a w każdym detalu widać dbałość o harmonię formy i funkcji.