Materiał PR firmy Sephora

Cały dochód z jej sprzedaży Sephora w Polsce przeznacza na realizację programu Fun.Tech.Future., który od 4 lat organizuje Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką. Jego celem jest realne wsparcie młodzieży z nieuprzywilejowanych grup społecznych w wejściu na rynek pracy.

Materiał PR firmy SephoraMateriał PR firmy Sephora 

W czterech dotychczasowych edycjach programu Fun.Tech.Future. udział wzięło już ponad 530 młodych osób. Korzystały one z warsztatów online i webinarów prowadzonych zarówno przez ekspertki fundacji, jak i partnerów projektu takich jak Sephora oraz TikTok. Zrekrutowanych przez Fundację 5 uczestników miało też możliwość odbyć płatne, dwumiesięczne staże w perfumeriach Sephora pod opieką dedykowanych mentorów – pracowników firm, a także wziąć udział w indywidualnych konsultacjach zawodowych, które pomogą im w określeniu swoich celów i dalszej ścieżki kariery.

Program Fun.Tech.Future. inicjalnie skierowany był do dziewcząt z domów dziecka i pieczy zastępczych. Wraz z kolejnymi edycjami, organizatorzy zdiagnozowali dodatkowe grupy młodzieży, które potrzebuję wsparcia, motywacji i zdobycia pierwszych doświadczeń zawodowych. Obecnie program adresowany jest do młodych ludzi z szeroko rozumianych grup nieuprzywilejowanych społecznie, które z uwagi np. na miejsce zamieszkania, status społeczny czy ekonomiczny, napotykają na bariery już na samym starcie wchodzenia w dorosłość.

- Młodzi ze środowisk wykluczonych lub nieprzywilejowanych ze względu na ograniczenia systemu edukacyjnego nie są przygotowani do wymogów współczesnego rynku pracy. A prawda jest taka, że znalezienie pracy, to często dla nich jedyna szansa na lepszą przyszłość i osiągnięcie niezależności finansowej. Oni szczególnie potrzebują wsparcia jakie oferujemy w ramach programu Fun. Tech. Future. przy udziale marek Sephora i TikTok - mówi Olga Legosz,współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Materiał PR firmy SephoraMateriał PR firmy Sephora 

„Staż pozwolił mi poznać tajniki pracy tak ogromnej sieci perfumerii i zagłębić się w reguły obsługi klienta. To była super przygoda. Nie pomyślałabym, że wypełnienie jednego formularza będzie początkiem tylu dobrych doświadczeń i wspomnień." – Magdalena Laskowska, uczestniczka stażu Fun.Tech.Future w Sephora w 2022 roku.

- Bardzo cieszę się, że już po raz piąty możemy zaprosić naszych klientów w tym bardzo szczególnym czasie do wspólnego działania i dofinansowania Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką. Mamy poczucie, że dzięki tego typu akcjom realnie pomagamy młodym osobom stawiać pierwsze kroki na rynku zawodowym, ale też realizujemy filozofię piękna Sephora, której jednym z elementów jest niesienie pomocy innym – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu i Asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

Więcej o projekcie Fun.Tech.Future. na: https://sukcespisanyszminka.pl/fun-tech-future/

Lampka Sephora Favorites dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów. Cena produktu: 56 zł.