Materiał PR firmy MODIVO

Odpowiedzią na to pytanie jest najnowsza kampania MODIVO Back to high school, gdzie bohaterowie występują w stylizacjach stworzonych dla młodych ludzi ceniących sobie własny styl.

Materiał PR firmy MODIVO
Materiał PR firmy MODIVO

More is more  - wersja college

W wyrażaniu siebie nie ma ograniczeń. Dlatego #MODIVOteam uwielbia łączyć wyraziste kolory, mocne wzory i style. Styl koledżowy, który najmocniej uwidacznia się w longsleeve’ach w paski, kolorowych koszulkach polo i kurtkach bejsbolówkach to kwintesencja stylu amerykańskich ‘cool kids’. Z zestawianiu kolorów i elementów garderoby można poszaleć - w sesji stworzonej przez MODIVO marka łamie stereotypy i kanony, dzięki czemu stylizacje zyskują na wartości, bo pokazują złożoność ludzkiej natury i ilość inspiracji, którymi przesiąknięty jest każdy nastolatek. Mocne kolory i amerykański styl koledżowy znajdziesz głównie w ofercie marek takich jak Polo Ralph Lauren, Lacoste i Tommy Hilfiger.

Materiał PR firmy MODIVO
Materiał PR firmy MODIVO

Y2K

Moda opiera się na nostalgii. Obecnie tęsknimy za czasami, wyróżniającymi się modą, która niekoniecznie wtedy do nas przemawiała. Mowa oczywiście o latach 2000, które bardzo szybko powróciły do kanonu, a styl znany z programów MTV i gwiazd estrady z początku millenium przeżywa drugą młodość. Fascynacja Y2K ma swoje odzwierciedlenie również w kampanii MODIVO. Welurowe dresy, sztuczne futro i spódniczki mini to tylko niektóre z elementów niezbędnych do złożenia hołdu Paris Hilton, Britney Spears i Christinie Aguilerze z początków ich kariery. W poszukiwaniu tego wyrazistego stylu sprawdź ofertę marki adidas, Juicy Couture albo Aeronautica Militare.

Materiał PR firmy MODIVO
Materiał PR firmy MODIVO

Uniseks

W dzisiejszych czasach płeć niczego nie definiuje. Widok dziewczyny z krótko ostrzyżonymi włosami czy chłopaka z kolczykami w uchu nie powinien nikogo dziwić. To zjawisko mocno wyraża się w modzie poprzez mieszanie styli powszechnie uważanych za "męskie" i "damskie". Uniseks to koncept przyszłości, dzięki któremu niezależnie od płci możesz podkreślić swój charakter rzeczami, które nosisz, unikając stereotypów. W MODIVO to Ty jesteś najważniejszy, Twój styl, Twoja osobowość i Twój sposób na wyrażenie siebie poprzez modę. Kampania Back to school to kolejny moment, w którym celebrujemy styl poza płcią. Luźne bluzy, oversize’owe jeansy i akcesoria, które niczego nie definiują. W poszukiwaniu produktów uniseks odwiedź zakładki marek takich jak Levi’s, Sprandi, 2005 czy Mindout.

Materiał PR firmy MODIVO
Materiał PR firmy MODIVO