Materiał PR firmy MODIVO
W wyjątkowych kadrach, bohaterowie, niczym postaci z filmu przedstawiają sceny z życia wzięte. W naturalny, pełen dynamizmu sposób eksponują stylizacje pełne kolorów, wzorów lub zupełnie stonowane – zgodne z indywidualnym stylem, tożsamością i wizerunkiem. MODIVO udowadnia w ten sposób, że wyrażać siebie można również w środowisku biurowym, i to w wielkim stylu.
Kampania MODIVO Back to Office to powidoki lat 70. i 90. w ujęciu biurowym, które estetycznie nie zawsze były szalone, ale dzięki mocnym, pełnych kolorów stylizacji, nabierają głębszego znaczenia i siły. Pełne dynamizmu i szczerego realizmu zdjęcia opowiadają prawdziwe historie i przemawiają emocjami: melancholią, radością, zdziwieniem czy ekscytacją. Na energetycznych kadrach bohaterowie kampanii próbują dostosować się do obowiązujących, sztywnych korporacyjnych norm, albo wręcz przeciwnie starają się złamać wszelkie reguły i zasady, w myśl celebracji własnej tożsamości i indywidualnego charakteru. Nowa kampania to zabawa konwencją w najwyższej formie.
Stylizacje są tu najważniejszym punktem. Zgodnie z hasłem marki Wyrażaj Siebie odzwierciedlają charakter i osobowość bohaterów kampanii. Czasem absolutnie zwariowane, wyraziste i kolorowe, czasem stonowane i mocne. To fantazja na temat zjawiska trendów i indywidualnego stylu odbiorców mody. W myśl idei MODIVO trendy to ludzie – warto pielęgnować swój własny styl, zgodny z osobistą estetyką i stylem życia. Właśnie dlatego modele i modelki z naszej kampanii z pełną odwagą prezentuje na zdjęciach do kampanii MODIVO Back to Office swoje własne Ja. W sesji można znaleźć kraciasty, różowo-czarny kostium Versace, szaro-beżowy zestaw marek Tommy Hilfiger i Tory Burch w odcieniu szary melanż, sweter o butelkowej zieleni z dopasowanymi zielonymi spodniami w trawiastym odcieniu, pierzasty żakiet o morskiej barwie czy wysublimowany zestaw rodem z lat 70.: brązowa marynarka Notes Du Nord z printowaną sukienką od Tory Burch i dużymi, pasującymi do zestawu okularami.
Nie zabrakło też interesujących propozycji dla panów. W myśl zasady promowania różnorodności, męscy bohaterowie kampanii prezentują odmienną estetykę. Czasem jest to nawiązujący do stylu retro zestaw sweter z nadrukiem z wystawającą koszulą z dużym kołnierzykiem i szerokimi spodniami na kant, a czasem czarna obcisła marynarka z dopasowanymi spodniami, czarnym tank-topem i uzupełniającymi stylizację rękawiczkami do zestawu. W wyborach można również znaleźć kolorowy sweter w grube pasy i dopasowaną kolorystycznie koszulkę polo z ozdobnym łańcuszkiem.
Propozycje MODIVO na powrót do biura w wielkim stylu to zachęta do celebrowania własnego stylu i wyrażania siebie poprzez modę, a także mały krok ku postawieniu na siebie i swoje własne Ja. Więcej szalonych inspiracji (i nie tylko!) można znaleźć na MODIVO.pl.