Nową linię kosmetyków pre age zapowiada zaskakujący, niestandardowy spot kampanii marki tołpa. Wystąpiły w nim dwie charakterystyczne osobowości polskiej sceny artystycznej. Natalia Szroeder urzeka w nim swym pięknem, delikatnością, ale i siłą. Dyrektorem artystycznym oraz reżyserem spotu jest Ralph Kamiński. W kontekście kampanii beauty spot jest oryginalny, czarno-biały, produkty pojawiają się jedynie na planszy końcowej. Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę tołpa jako odważną i niekonwencjonalną.

Przełomowa odpowiedź na potrzeby konsumentów

Liczne pytania konsumentek w social mediach tołpy dały marce sygnał, że właściwie nie wiemy, kiedy rozpocząć pielęgnację zapobiegającą zmarszczkom. To dało początek wnikliwej analizie nowej kategorii: Young Anti Age. W lipcu i sierpniu 2021 tołpa przeprowadziła szeroko zakrojone badania, które miały na celu szczegółowe określenie potrzeb konsumentów w przedziale 25-34 lat.

Okazuje się, że w tym wieku mamy wiele wątpliwości na temat właściwej pielęgnacji cery. Czujemy się młode, pełne energii sił witalnych, jednak dostrzegamy, że skóra stała się poszarzała, ma zmęczony wygląd. Mimo to problem zmarszczek wydaje się nam jeszcze odległy. Tymczasem już po 25. roku życia rozpoczyna się biologiczny proces starzenia się skóry. Początkowo zmiany są niedostrzegalne, jednak z upływem czasu skóra traci wilgoć, staje się sucha, bez blasku, pojawiają się na niej pierwsze zmarszczki. Dlatego najlepiej nie zwlekać i zacząć zapobiegać procesowi starzenia. Zadbana skóra to najlepszy kapitał z jakim kiedyś wejdziemy w wiek dojrzały. Linia pre age stanowi odpowiedź tołpy na potrzebę rynkową: marka pragnie ułatwić konsumentkom przejście z pielęgnacji podstawowej na zapobiegającą powstawaniu zmarszczek.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Linia tołpa pre age - precyzyjna pielęgnacja w wieku 25-35 lat

Kosmetyki pre age idealnie wypełniają lukę między pielęgnacją skóry problematycznej a pielęgnacją przeciwzmarszczkową. Ich zadaniem jest dostarczenie komórkom skóry energii do prawidłowego funkcjonowania. Kosmetyki pobudzają je do odnowy, a od tempa tej regeneracji zależy młody wygląd skóry. Linia pre age ma czyste receptury: nie zawiera parabenów, sztucznych barwników, silikonów, oleju parafinowego, jest przyjazna weganom. W formułach zawarto wysoki procent składników naturalnych. Kosmetyki zawierają starannie wyselekcjonowane składniki aktywne. Wśród nich znajdziemy niskocząsteczkową formę kwasu hialuronowego, który sprawnie wiąże wodę w naskórku i zwiększa jego elastyczność oraz ceramidy, które stanowią cement międzykomórkowy, niezbędny do odbudowy bariery hydrolipidowej.

Focus na blask

Linia tołpa pre age spełnia wszystkie wymagania skóry w wieku 25-35 lat. Jej stosowanie daje nam pewność, że skóra pozostanie długo naszym atutem: będzie jędrna, sprężysta, pełna blasku. Dwa główne zadania linii pre age to: nawilżenie i rozświetlenie oraz walka z niedoskonałościami.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Na szczególną uwagę zasługuje linia rozświetlająca i nawilżająca, której stosowanie zapewnia upragniony efekt glass skin: skóra będzie wyglądać promiennie i zdrowo.  W skład linii wchodzą trzy produkty o niezwykłej mocy:

  • Nawilżające serum rozświetlające. To prawdziwa gwiazda całej gamy: zachwyca krystaliczną formułą z tysiącem mineralnych drobinek. Kosmetyk nawilża skórę przez 24 godziny, nadaje jej naturalny glow, redukuje linie mimiczne już po 2 tygodniach stosowania,
  • Nawilżający krem wygładzający na dzień, który przywraca skórze wypoczęty wygląd,
  • Regenerujący krem wygładzający na noc – aktywuje nocną odnowę i daje efekt „botox-like".

Z kolei dla kobiet, które po 25. roku życia wciąż borykają się z niedoskonałościami tołpa proponuje Energizujący krem wygładzający, Normalizujący krem wygładzający i Matujące Serum normalizujące.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Linia pre age nie byłaby kompletna bez Kremu pod oczy redukującego oznaki zmęczenia. Preparat wygładza kurze łapki i rozjaśnia cienie.

O MARCE TOŁPA

Tworzymy nasze kosmetyki z myślą o kobietach i mężczyznach, którzy wiedzą, że dobry wygląd to kwestia zdrowia i świadomości. To, czym pielęgnujemy naszą skórę powinno być bezpieczne dla nas i całego środowiska. Uważamy, że najważniejszą rzeczą w trakcie kupowania kosmetyków jest świadomość wszystkich za i wszystkich przeciw. Lubimy mówić wprost, staramy się być ekologiczni na każdym etapie produkcji naszych kosmetyków. Dbamy o to, aby nasze opakowania w całości nadawały się do recyklingu. Nie mówimy, że naturalne składniki przeniosą nas na „łono natury" Opracowując poszczególne receptury chcieliśmy jak najlepiej wykorzystać regenerujące właściwości torfu i borowiny oraz najlepszych składników aktywnych. To prawda, że nasze kosmetyki są hipoalergiczne i bezpieczne także dla skóry wrażliwej. Że tworzymy je ze składników absolutnie niezbędnych. Żadnych polepszaczy. Żadnych substancji pieniących czy wypełniaczy. Nie stosujemy także sztucznych barwników ani zapachów, przez co nasze kosmetyki mają naturalny kolor i pachną tym, z czego są zrobione. Wierzymy, że można jeszcze więcej. Dlatego ciągle się rozwijamy, eliminując lub ograniczając ilość konserwantów. Mamy jasno określone cele i jesteśmy wytrwali. I kiedy mówimy o małej wielkiej pielęgnacji nie mamy na myśli niczego innego. No może tylko to, że małe rzeczy mogą mieć wielkie znaczenie. Dla naszej skóry, ale i dla całej Planety.