Materiał PR firmy Solar

Do współpracy przy ostatniej realizacji SOLAR zaprosił poznańskiego artystę Sebastiana Krzywaka i na tle jego prac prezentuje swoją interpretację trendów na nadchodzący sezon. To kolejna odsłona flirtu poznańskiej marki ze sztuką, która udowadnia, że codzienne ubrania dają pole do nieustannej kreatywności i inspirują do ciągłej ekspresji twórczej.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Abstrakcyjne obrazy, organiczne formy i gra struktur – w tym intrygującym, z pozoru chaotycznym zestawieniu nie ma miejsca na przypadki.  Prace wchodzące w zbiór wystawy ZNIKANIE Sebastiana Krzywaka związanego z poznańskim Uniwersytetem Artystycznym stały się wyjątkową ramą najnowszej kampanii SOLAR. Specjalizujący się w destrukcyjnych technikach zamalowywania i wymazywania artysta tworzy dzieła, które intrygują odbiorców ekspresją barw i elementami zaczerpniętymi z cyfrowej rzeczywistości.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Co łączy ubrania SOLAR  z malarstwem Sebastiana? Przede wszystkim indywidualne rozumienie piękna i zabawa ze środkami wyrazu. Kolekcja składa się z wachlarza struktur, łączącego połyskujący aksamit,  tańczące plisowania,  lejące satyny, harmonijne pikowania i modną eko-skórę. Uzupełnieniem całości są dzianiny, które zachowują delikatność nawet przy wyrazistych fasonach. W sezonie JZ2022 marka kontynuuje swoją rozpoznawalną estetykę, wzbogacając klasyczne modele o jesienną dawkę koloru. Królująca w światowych trendach fuksja płynnie łączy się z energetycznym pomarańczem i podkreśla swój charakter w zestawieniu z głęboką czernią. Trafny dobór printów – malarskie interpretacje kwiatów i zwierzęcych wzorów wymieniające się z geometrycznymi ornamentami, tworzą bardzo kobiece sylwetki. Przy takiej mnogości zestawień, ubiór staje się zabawą i łączy się w warstwy niczym abstrakcyjna praca malarska.  Hasło kampanii #CloseToMyArt definiuje podejście do trendów i tworzenia mody. Trzymać rękę na modowym pulsie to dla SOLAR być blisko sztuki, obserwować ją, interpretować, czerpać z niej inspiracje.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Marka przy tworzeniu sesji ponownie zdecydowała się na współpracę ze Stanisławem Bonieckim, który zadbał o doskonałe ujęcia. Przed jego obiektywem po raz pierwszy dla SOLAR stanęła niemiecka supermodelka Anna Mila. Wyprodukowane przez agencję Warsaw Creatives kadry nawiązują do barwnych edytoriali w stylu lat 80. Na wysmakowanych zdjęciach możemy podziwiać uważnie interpretującą otaczające ją obrazy kobietę, która w myśl hasła #CloseToMyArt chce odczuwać sztukę całą sobą, co z kolei widać na pełnym energii filmie autorstwa Tali Dołgowskiej, który towarzyszy sesji.  O stylizacje zadbał Michał Kuś, który od dwóch sezonów pracuje z marką, prezentując świeże i energetyczne spojrzenie na projekty SOLAR. W tej kampanii moda i sztuka zdecydowanie idą ze sobą w parze i żadna z nich nie pozostaje w tyle – po prostu #CloseToMyArt.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Zdjęcia: Stanisław Boniecki
Film: Tala Dołgowska
Stylizacja: Michał Kuś
Modelka: Anna Mila
Produkcja: Agencja Warsaw Creatives