„Szukając idealnej scenerii do zdjęć, od razu pomyśleliśmy o Majorce. Ta hiszpańska wyspa łączy w sobie dziewiczą naturę z kamienną architekturą. Chcieliśmy oddać atmosferę długich letnich dni, spędzonych na zewnątrz. Zależało nam na tym, aby ta kampania była kobieca i przywoływała w nas poczucie beztroski, jaką niosą ze sobą wakacje. Opowiada ona historię grupy przyjaciółek, które spędzają wspólnie czas, a buty są elementem, który buduje ich letnie stylizacje. Letnie klapki "towarzyszą" naszym bohaterkom na każdym kroku, zobaczymy je nad basenem, gdzie pięknie kontrastują z turkusowym odcieniem wody i w trakcie letnich spacerów po wąskich uliczkach wyspy. Chcieliśmy pokazać, że wakacyjne buty bez względu na to, czy są na płaskiej podeszwie czy na obcasie, to mogą być niezwykle kobiece" - mówi Paulina Więcek, Head of Graphic & Video Design, eobuwie.pl.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

W wakacyjnej kampanii eobuwie.pl zostały zaprezentowane kobiece klapki, które są tzw. „must have" na sezon wiosna - lato 2022. Oferta tej kategorii obuwia jest bardzo szeroka, mamy w niej buty, które sprawdzą się idealnie zarówno w trakcie letnich spacerów, jak i na wieczorne wyjście. W portfolio eobuwie.pl znajdziemy zarówno mniej zobowiązujące klapki na podeszwie z rafii, jaki i te na obcasie, które są jednym z wiodących trendów tego sezonu. Na miłośniczki lat 90’tych czekają klapki na drewnianej podeszwie, nawiązujące do kultowych wtedy chodaków. Lato nieodłącznie wiąże się z soczystymi kolorami, w takich odcieniach znajdziemy buty prezentowane w kampanii eobuwie.pl, które na zdjęciach pięknie współgrają z kolorystyką wyspy.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Koncepcję kreatywną całego projektu przygotowała agencja Prospero Production. Za realizację video odpowiedzialny jest duet: Kacper & Dominik, a za sesję zdjęciową Gosia Turczyńska. W projekcie zostały zaprezentowane marki: Karl Lagerfeld, Guess i Eva Longoria.

 

Informacja o MODIVO S.A.

MODIVO S.A. łączy ofertę platform ecommerce eobuwie.pl oraz MODIVO. Platformy sprzedażowe, oferują setki topowych marek, dostępne są w kilkunastu krajach europejskich. W przypadku eobuwie.pl działają zawsze w lokalnych domenach. W największych polskich aglomeracjach oraz w stolicy Czech Spółka prowadzi także sprzedaż stacjonarną. Dzięki inwestycjom w nowoczesne technologie oraz innowacyjnemu projektowi esize.me, dokonuje rzeczywistej integracji kanałów sprzedaży online i offline.

Materiał prasowyMateriał prasowy