Kampania zatytułowana „Świat Moimi Oczami" jest opisywana hasłem „Patrz na świat po swojemu. Wyraź to makijażem." Tym manifestem marka L’Oréal Paris podkreśla siłę kobiet, zachęca je do wyrażania siebie, sprawczego działania w swoim imieniu i bycia sobą. Punktem wyjścia dla kampanii jest założenie o unikalnym postrzeganiu otaczającego nas świata oraz o sile makijażu, który pomaga kobietom prezentować się w sposób zgodny z ich osobowością.

W kampanii wzięły udział trzy znane Polki związane z różnymi dziedzinami świata kultury i sportu. Każda z nich opowiada w kampanii swoją historię, w której podkreśla indywidualny sposób patrzenia na świat i pokazuje, jaki rodzaj makijażu pomaga jej wyrażać to podejście.

Ewa Farna, piosenkarka o polsko-czeskim pochodzeniu, przedsiębiorczyni i mama, w kampanii mówi „Dostrzegam siłę kobiecości." Jej historia skupia się na kobiecości rozumianej jako siła i świadomość – swoich emocji, potrzeb i swojego ciała. Maria Andrejczyk, lekkoatletka, zdobywczyni srebrnego medalu w rzucie oszczepem podczas Igrzysk Olimpijskich 2020, mówi „Patrzę przed siebie i dążę do celu." Zwraca uwagę na niepoddawanie się przeciwnościom losu, pokonywanie własnego strachu i przekuwanie go w działanie i motywację do podejmowania dalszych wyzwań. Anna Karczmarczyk, aktorka teatralna i filmowa, a prywatnie mama, mówi „Widzę, jak marzenia napędzają mnie do działania." Swoją historią uczy, jak czerpać energię z marzeń i uświadamia, jak marzenia budują nasz sposób patrzenia na świat.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Świat Moimi Oczami" nieprzypadkowo nawiązuje do oczu, siły spojrzenia. Kampania wspiera produkty do makijażu oczu marki L’Oréal Paris poprzez stworzenie tzw. looków, czyli pełnych makijaży dopasowanych do przekazu i historii każdej z ambasadorek. Looki (kobiecy, odważny i marzycielski) zostały koncepcyjnie opracowane i wykonane przez oficjalną makijażystkę marki, Agę Wilk. Do ich wykonania wykorzystano topowe produkty marki: maskary Volume Million Lashes, Bambi oraz nowość 2022 roku – Air Mascara 30H, a także eyelinery Perfect Slim i Matte Signature.

Nad konceptem kreatywnym wraz z zespołem marketingu L’Oréal Paris pracowała agencja McCann, a za zdjęcia i materiały video odpowiada fotografka Aldona Karczmarczyk / Van Dorsen Artists.

„Świat Moimi Oczami" to nowa, przygotowana lokalnie platforma komunikacyjna marki L’Oréal Paris, która będzie widoczna przez cały 2022 rok. Marka zaplanowała szeroko zakrojone działania mediowe oraz w mediach społecznościowych i punktach sprzedaży.