Warszawa, 20 kwietnia 2022. Istniejąca na rynku biżuterii od 1920 roku hiszpańska marka TOUS powołuje dwie nowe ambasadorki w Polsce. Ich wybór wyraża synergię między dwoma pokoleniami oraz zaangażowanie w rozwój marki na polskim rynku.

Dwie kobiety, dwa pokolenia, dwa punkty widzenia. Marka TOUS na swoje ambasadorki wybrała dwie niepowtarzalne kobiety. Obie, na swoich własnych zasadach i w swoim własnym stylu, oddają ducha marki. Dzięki ich sile oddziaływania na świadomość Polek i Polaków, TOUS chce wzmocnić świadomość brandu na rynku.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Dwa pokolenia, dwie historie sukcesu

Nowe ambasadorki TOUS w Polsce różnią się od siebie pod wieloma względami. Julia Kuczyńska „Maffashion" to doświadczona kreatorka trendów i prekursorka influencerek w Polsce. Pionierski pomysł i konsekwencja w realizowaniu celów uczyniła z Maffashion ucieleśnienie archetypu self-made girl boss, czyli kobiety osiągającej sukcesy w biznesie, która sukces zawdzięcza wyłącznie samej sobie. W kwestii stylu Maffashion to kreatywna trendsetterka o nieposkromionej ciekawości i chęci do modowych eksperymentów. Jest postacią, która od lat inspiruje polskich millenialsów, a ponadto spełnia się w roli mamy.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Z kolei Roxie Węgiel to ikona Generacji Z, czyli osób urodzonych między 1995-2010 rokiem – 17-letnia zwyciężczyni Eurowizji Junior jest uosobieniem świeżości, energii i… odrobiny szaleństwa! Choć młode Polki widzą w Roxie wzór do naśladowania za sprawą jej fenomenalnego talentu, charyzmy i ciężkiej pracy, to jest ona także podziwiana za swój uroczy, nie stroniący od szaleństw styl.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Obie dziewczyny mają własne sposoby na wyrażanie siebie przez styl. Biżuteria TOUS daje niezliczone możliwości skomponowania i spersonalizowania looku w taki sposób, żeby wyrazić swój własny, niepowtarzalny charakter. Nowe twarze odzwierciedlają przesłanie marki TOUS: piękno bierze się z tego, czym się od siebie różnimy. Wybór Julii Kuczyńskiej „Maffashion" i Roxie Węgiel na ambasadorki to wyraz zaangażowania marki na polskim rynku. Polska jest dla TOUS jednym z najważniejszych krajów, a dzięki nowym ambasadorkom, marka ma nadzieję na przyciągnięcie uwagi nowych klientów.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Wybór tych dwóch niepowtarzalnych kobiet wyraża synergię między dwoma pokoleniami, siłę siostrzeństwa i celebrację tego, co nas różni. Odwołując się do tych wartości, TOUS liczy na zwiększenie świadomości marki wśród Polek i Polaków, a także na wzmocnienie więzi między marką, a polskimi klientami. Julia Kuczyńska „Maffashion" i Roxie Węgiel to dwie kobiety, z którymi utożsamiają się miliony Polek i Polaków. Dzięki obsadzeniu ich w roli ambasadorek, marka TOUS liczy na wzmocnienie swojej roli na polskim rynku, a także silniejszą świadomość brandu w naszym kraju.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Informacje o firmie TOUS

· Jako marka o stuletniej tradycji, istniejąca w branży jubilerskiej od 1920 roku, TOUS jest obecny w 45 krajach z ponad 700 sklepami. TOUS kieruje swoją kulturą korporacyjną poprzez ponad 4000 specjalistów, a opiera się ona na jego dziedzictwie, zaangażowaniu i kreatywności. Firma TOUS została uznana za Certyfikowanego członka przez Responsible Jewellery Council (RJC), organizację, która ustanawia standardy etycznych i odpowiedzialnych praktyk biznesowych w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz przemyśle jubilerskim i zegarmistrzowskim, po pomyślnym przejściu audytu, który docenił zaangażowanie firmy TOUS w zrównoważony rozwój we wszystkich obszarach.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

· Misją TOUS, której sprzedaż wyniosła 318 milionów euro w 2020 roku, jest bycie interesującą i lubianą marką, która dzięki biżuterii i dodatkom towarzyszy klientom w ważnych chwilach. TOUS pragnie stać się najchętniej kupowaną oferującą luksusową biżuterię w przystępnych cenach, gwarantującą wysoką jakość usług i produktów swoich klientom, współpracownikom i całemu społeczeństwu.

Materiał prasowyMateriał prasowy