Jak zawsze nieszablonowo i z przymrużeniem oka. Koncept sklepów off-price, który debiutował na polskim rynku wiosną tego roku, nie zwalnia tempa. Nowa kampania na sezon jesień-zima autorstwa Antona Gottloba to mix kolorów, tekstur, wzorów oraz tradycyjnie już, spora dawka dobrego humoru. Tej jesieni, nie będziemy się przejmować niskimi temperaturami i pluchą.

HalfPrice rozpoczął właśnie jesienno-zimową kampanię, której motywem przewodnim jest odpowiednie przygotowanie szafy na nadchodzące sezony. Zimniejsze miesiące wcale nie muszą być nudne. HalfPrice skutecznie udowadnia, że nawet w niskich temperaturach możemy bawić się kolorami i modą.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Autorem zdjęć i reżyserem filmów jest Anton Gottlob, londyński fotograf tworzący dla takich magazynów jak Gentlewoman, i-D, czy Dazed. W kampanii czuć spontaniczną energię jego fotografii i podekscytowanie pomysłem, bez przesadnego planowania każdego ujęcia. Mamy intensywne i nasycone kolory oraz oryginalną kompozycję. Jedną z kluczowych ról w kampanii, już po raz trzeci odgrywa Irena Wielocha - znana na Instagramie jako @kobieta.zawsze.mloda. Irena inspiruje HalfPrice swoją energią i skutecznie udowadnia, że mamy dokładnie tyle lat, na ile się czujemy.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

HalfPrice przełamuje stereotypy jesienno-zimowych stylizacji. Według marki, każda pora roku powinna być wypełniona aktywnością, śmiechem i dobrą zabawą. Do tego marka zaprasza do tworzenia swojego własnego stylu, bez reguł i ograniczeń. To unikatowość nadaje charakteru modzie, a w modelu off-price chodzi właśnie o celebrowanie wyjątkowości – szukanie prawdziwych perełek w bardzo różnorodnym asortymencie sklepu, który codziennie się zmienia.

Materiał prasowyMateriał prasowy 

Więcej informacji o nowej sieci dostępnych jest na stronie www.halfprice.eu

Materiał prasowyMateriał prasowy