Nie ma to jak chwila relaksu i pogaduchy w babskim gronie! W każdą niedziele o godz. 11:30 w nowej serii „Między nami kobietami" w TVN Style specjalistki i znane w show-biznesie kobiety spotykają się na wspólnych, luźnych rozmowach o urodzie, zdrowiu i rodzinie. Program dostępny jest również na platformie VOD player.pl. Nutridome to sponsor programu. Sklep z wyselekcjonowanymi kosmetykami wyposaża plan produkcji w artykuły prestiżowych marek: akcesoria do makijażu, kremy, balsamy, masażery i wiele, wiele innych.

Program „Między nami kobietami" to miejsce spotkań znanych i lubianych kobiet z ekspertami, z którymi można porozmawiać na każdy temat. To prawdziwie kobiece królestwo, w którym liczy się dobra atmosfera i szczerość. Jest też oczywiście możliwość przetestowania kosmetyków i wymiany doświadczeń makijażowych i pielęgnacyjnych. Jesteśmy dumni, że Nutridome jest sponsorem tak wyjątkowego programu o tematyce beauty - mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome.

Seria obejmie 8 odcinków. W premierowym odcinku „Między nami kobietami" swoją wiedzą dzieliła się instruktorka jogi twarzy. Ekspertka pokazała, jak w prosty sposób zadbać o owal twarzy. Natomiast swoimi pasjami dzieliła się słynna modelka, Dominika Grosicka. Drugi odcinek dotykał tematu macierzyństwa. Na pytania dotyczące ciąży, porodu oraz małych dzieci odpowiadała ekspertka – lekarz rodzinny. Tematem trzeciego była gospodarka hormonalna. Spotkały się tam  Kornelia Zaręba, endokrynolożka, ginekolożka i seksuolożka, z Różeną Opalińską - znaną stylistką i kreatorką wizerunku gwiazd.
W kolejnych odcinkach bohaterki programu podejmą tematy m.in. z prawidłową dietą, pielęgnacją skóry dojrzałej, a także z relacjami w związku. Eksperckich porad udzielą m.in. seksuolog, kosmetolog, psycholog.

Ekspertki, celebrytki, marketerka czy telewidzka – łączy nas to, że jesteśmy kobietami. W Nutridome pragniemy wspierać każdą wersję piękna, jaką tworzymy. Nawiązaliśmy współpracę z TVN Style, aby pomóc kobietom w codziennych obowiązkach utorować sobie czas dla siebie. Spotykamy się przed lustrem, w domowym wnętrzu – nie jako panie z telewizji, ale jako równe sobie koleżanki, które na co dzień mierzą się z tymi samymi problemami - mówi Paulina Makowiecka, Head of Marketing Nutridome.

Kosmetyki z asortymentu Nutridome niejednokrotnie pojawiały się na telewizyjnych ekranach, dlatego „Między nami kobietami" to dobra sposobność, aby przyjrzeć się oferowanym produktom, ich działaniu i jakości. W programie pojawią się popularne i znane od lat kosmetyki Orphica, ale także zupełne nowości, np. Lili&Mu.

W ramach produkcji TVN Style często porusza się tematy kobiece. Motywy pojawiają się w m.in. „Miasto kobiet", „Inspirujące kobiety", „#KobiecyBizneswTVNStyle".