W trakcie pandemii więcej czasu spędzamy przed ekranami urządzeń cyfrowych, a laptopy czy smartfony odgrywają w naszym życiu kluczową rolę. Zdalna nauka czy praca to ogromne wyzwane dla oczu. Długotrwałe korzystanie z urządzeń elektronicznych może powodować nie tylko cyfrowe zmęczenie wzroku, ale też jego pogłębiające się wady. Nasze oczy są teraz narażone na znacznie większy wysiłek, dlatego tak ważne jest zachowanie higieny wzroku i regularne wizyty u specjalisty. Wzrok, jeszcze bardziej niż do tej pory, stał się naszym kluczowym zmysłem.

Niestety jedynie połowa z nas regularnie bada wzrok. Nawet wśród użytkowników okularów 51% z nich odwiedza specjalistę ochrony wzroku rzadziej niż raz w roku. Do tego chętnie kupujemy okulary w miejscach takich jak drogeria czy apteka, a przez to korzystamy z nieodpowiednio dobranych soczewek okularowych.

To właśnie powód, dla którego firmy Hoya Lens Poland i Seiko Optical Polska organizują ogólnopolską kampanię edukacyjną „Wzrok OK”, mającą na celu zachęcić Polaków do zadbania o wzrok i wizyty w salonie optycznym.

 

„Chcemy zwrócić uwagę na fakt, że w naszej nowej rzeczywistości wzrok ma kluczowe znaczenie a praca i nauka zdalna obciążają go jak nigdy dotąd” – mówi Szymon Grygierczyk, Z-ca Dyrektora Generalnego Hoya Lens Poland. „Dlatego tak ważnym jest, aby o niego zadbać i nie odkładać wizyty u specjalisty na później. W kampanii, którą organizujemy bohaterami są optycy. Nie promujemy naszych produktów – mówimy o problemach i możliwych rozwiązaniach, a decyzja o ich wyborze należy do specjalisty.”

Pierwsza faza kampanii edukacyjnej „Wzrok OK” potrwa przez dwa miesiące, w lutym i w marcu. W tym czasie, na stronie MamWzrokOK.pl użytkownicy znajdą ciekawe, merytoryczne publikacje oraz wyszukiwarkę salonów optycznych.

***

Hoya Lens Poland to wiodący producent najwyższej jakości soczewek okularowych, opartych na zaawansowanych technologiach optycznych, będący częścią międzynarodowego koncernu Hoya, działającego w obszarze ochrony zdrowia i technologii informacyjnych. Kierując się pasją do innowacji oraz ideą partnerstwa, firma Hoya od ponad 75 lat jest partnerem specjalistów ochrony wzroku i umożliwia im obdarowywanie ludzi największym z darów - darem widzenia.

SEIKO jest symbolem precyzji i najwyższej jakości. Nie tworzymy nowych technologii w pogoni za innowacją, ale po to by znacząco zmieniać widzenie i czynić życie łatwiejszym. Najwyższej jakości materiały, wyjątkowe konstrukcje i szeroka gama uszlachetnień są tworzone z absolutną precyzją i doskonałą estetyką, dla najbardziej wymagających, poszukujących wyjątkowości klientów. SEIKO to coś więcej niż marka, to nasze zobowiązanie.