Modivo to multibrand, który w swojej ofercie posiada kilkadziesiąt tysięcy starannie wyselekcjonowanych produktów od niemal 250 marek premium, m.in.: Guess, Tommy Hilfiger, Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, Twinset, Elisabetta Franchi oraz Calvin Klein.
Materiał prasowy
Wyjątkowi goście tłumnie przybyli na ten szczególny event. Wśród gwiazd pojawiły się m.in. Anna Dereszowska, Małgorzata Rozenek, Maja Sablewska, Natalia Siwiec, Katarzyna Warnke, Piotr Stramowski, Grażyna Wolszczak, Michał Piróg, Jakub Wesołowski, Joanna Opozda, Antek Królikowski, Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Kasia Zielińska i Anna Mucha. Nie zabrakło także influencerów, a wśród nich Jakob Kosel, Magdalena Zalejska i Radek Pestka. Na evencie pojawili się także dziennikarze i styliści z redakcji magazynów Vogue, Elle, Glamour, Viva! i Gala.
Materiał prasowy
Materiał prasowy
Materiał prasowy
Salon Modivo nie przypomina znanych dotąd sklepów z odzieżą. To miejsce, w którym technologia spotyka się z modą. Goście mieli możliwość przetestowania zupełnie nowej formy zakupów, które są unikalnym i niezwykle wygodnym połączeniem online z offline.
Materiał prasowy
Materiał prasowy
Podczas eventu prowadzonego przez Olivera Janiaka, goście mieli okazję posłuchać rozmowy dziennikarza z Prezesem Marcinem Grzymkowskim, który opowiadał o sukcesie marki, nowym podejściu do identyfikacji potrzeb klientów, a także o dalszych planach rozwoju Modivo. O aspektach marketingowych opowiedziała Dyrektor Marketingu Modivo – Paulina Ciecierska. Z kolei o wszelkich rozwiązaniach technologicznych z Olivierem Janiakiem rozmawiał Dyrektor ds. retail – Konrad Jezierski.
Materiał prasowy
Z okazji pierwszych urodzin marki, a także oficjalnego otwarcia salonu w Polsce na gości czekały liczne atrakcje, a wieczór uświetnił występ DJ-a.
Materiał prasowy
Materiał prasowy