Lukusuowy butik Moliera2.com wdraża pierwszą w Polsce innowacyjną usługę Wirtualnego Doradcy. To wyspecjalizowany konsultant, który pomaga klientom podjąć decyzję bez wychodzenia z domu. Rozwiązanie skrojone na czasy pandemii.
Żeby skorzystać z usług doradcy, wystarczy wybrać numer podany na stronie internetowej kultowego butiku i połączyć się w trybie wideo z salonem w Warszawie, Poznaniu lub Katowicach. Doradca pokaże detal produktu, odpowie na pytania dotyczące rozmiarówki, dokładnego koloru. Przeprowadzi krótki wywiad i sam zaproponuje te produkty, które najcelniej trafiają w potrzeby klientów. To wszystko bez wychodzenia z domu.
Moliera 2 oferuje szeroką selekcję polskich i zagranicznych marek. Są wśród nich słynne Louboutiny – szpilki z czerwoną podeszwą, kolekcje kultowych włoskich firm jak Valentino, czy Versace. W sumie to aż 230 marek i wciąż pojawiają się kolejne, może mniej znane niż Manolo Blahnik czy Balmain, ale nie mniej ciekawe. Już niedługo portfolio poszerzy się o kolejne trzy marki.
T-dress to sylwetka z lat 60 a do tego pióra, cekiny, błyszczące napisy. To ubrania proste w formach ale spektakularne. Sprawdzą się tak w domowym zaciszu, jak na wielkiej
.
Mach & Mach w 2012 roku w Tibilisi założyły siostry Gvantse. W swoich kolekcjach projektantki łączą męską stylistykę z kobiecą zmysłowością a styl klasyczny z wieczorową ekstrawagancją. Męskie kroje projektantki obszywają połyskującymi cekinami albo odszywają z połyskującej siatki. Do fanek marki należą Solange Knowles, Katy Perry oraz Danielle Bernstein.
Marianna Senchina to marka z niewielkim stażem, istnieje od 2015 roku. Projektantka zdobyła uznanie w branży już pierwszą kolekcją dyplomową na prestiżowej Istituto Marangoni w Mediolanie, W 2017 roku włoski Vogue wybrał ją na jedną z 10 najbardziej obiecujących młodych marek. Projekty artystki to trochę kobiecości, trochę uniseksu i mnóstwo ekstrawaganckich wykończeń przyciągających wzrok. Projekty Senchiny doceniają Rihanna i Dua Lipa.