Barcelona, listopad 2019 roku. Nadchodzi okres świąteczny i wszyscy szukają idealnego prezentu. TOUS o tym wie i przedstawia "prawie idealny" sposób, aby taki prezent znaleźć.

W nowej kampanii marka Tous po raz pierwszy prezentuje reklamę świąteczną w charakterze musicalu. Aktorka Emma Roberts opowiada historię ukazującą radość z dawania, jednocześnie żartując z kultowego okrągłego pudełka marki, które tak trudno zapakować.

Z odrobiną humoru, kampania pokazuje emocje związane ze znalezieniem i wręczeniem tego "prawie idealnego" prezentu. Kiedy piosenka i choreografia stworzona specjalnie na tę okazję osiągają swój wielki finał, publiczność dochodzi do wniosku, że nie trzeba martwić się o pakowanie, ponieważ tak naprawdę liczy się to, co jest w środku. Stąd hasło kampanii: "Trudno zapakować, łatwo pokochać".

 

Kampania będzie transmitowana w telewizji w Hiszpanii, Meksyku, Portugalii i Rosji oraz wyświetlana w kinach w Polsce, na Ukrainie i w Czechach. Kontynuacją tych działań będa media cyfrowe, zewnętrzne i prasa na całym świecie.

Ponadto influencerzy z całego świata podejmą wyzwanie polegające na zapakowaniu "prawie idealnego prezentu" poprzez #tousunboxing challenge, które rozpocznie się na Instagramie w grudniu, a sama Emma Roberts zainicjuje je za pośrednictwem swojego osobistego konta.