Po 7 latach obecności na rynku, showroom.pl przechodzi transformację i wprowadza do oferty nowe marki. To efekt fuzji brandu z duńską firmą Miinto, do której doszło w marcu tego roku. Dzięki połączeniu sił, do polskich projektantów dostępnych w SHOWROOMie, dołączą marki komercyjne, produkty vintage eko i luksusowe. Pomimo tak dużych zmian, wartości brandu pozostają niezmienne. SHOWROOM nadal pozostaje platformą z wyjątkową modą dla kobiet, które cenią jakość i oryginalność, w różnym stylu, rozmiarze i na różną kieszeń.

ShowroomShowroom Fot. materiał promocyjny partnera

Mamy tyle wspólnego

Różnorodny asortyment jeszcze lepiej odpowie na zróżnicowane potrzeby klientek. Różni nas wiele. Z raportu o kobietach w Polsce autorstwa Grupy IQS „Świat Kobiet” wynika, że 31 proc. Polek lubi wyglądać wyjątkowo, a 36 proc. nie chce się wyróżniać. 13 proc. kobiet uważa, że kariera jest najważniejsza, podczas gdy 67 proc. na pierwszym miejscu stawia rodzinę. Niemal 39 proc. Polek często czuje, że nie ma czasu dla siebie, a 66 proc. uważa, że doba jest za krótka. Wszystkie jednak lubimy czuć się piękne, wszystkie chcemy mieć wybór i wszystkie dajemy z siebie zawsze 100 proc.  Łączy nas więcej niż dzieli.

O tym, co mamy wspólnego, opowiada najnowsza kampania SHOWROOMu „Mamy tyle wspólnego”, promująca zmiany, jakie nastąpiły w sklepie internetowym. Kampania opowiada o kobietach przez pryzmat ich preferencji i tego, co je fundamentalnie łączy. Do jej udziału zaproszone zostały kobiety, które nie są zawodowymi modelkami, mają różne typy urody, są na rożnych etapach życia. Choć tak wiele je różni, łączą je potrzeby. Pomijając wiek, styl życia czy poglądy polityczne, wszystkie chcą być akceptowane, kochane, chcą czuć się bezpiecznie i realizować swoje marzenia.

Kobiecość ponad podziałami

Opowieść o kobiecości ponad podziałami zainspirowała SHOWROOM do stworzenia przyjaznej i bezpieczniej platformy, w której kobiety nie są pouczane, oceniane, lecz mogą się zainspirować. Na platformie znaleźć będzie można cykle o kobietach, które spełniają się na różnych polach. SHOWROOM planuje m.in. cykl reportaży „Dziewczyny z sąsiedztwa”. To historie o kobietach, które prowadzą różny tryb życia, mają inne sytuacje rodzinne, ale łączy je współtworzenie wspólnoty i bycie integralną częścią lokalnego krajobrazu. W listopadzie SHOWROOM zrealizuje serię podcastów na Spotify. „Two girls talking” to godzinne wywiady z ciekawymi, inspirującymi kobietami.

Już teraz można obejrzeć zdjęcia oraz film zrealizowane w ramach kampanii „Mamy tyle wspólnego”. Kampania to efekt pracy zespołu kreatywnego SHOWROOM, autorem zdjęć jest Marcin Kempski (Ilikephoto Group), za dyrekcję artystyczną odpowiada Bartłomiej Walczuk (OSOM Studios).