W konferencji udział wzięli: dama Vivienne Westwood, modelka i aktywistka Adwoa Aboah, współzałożyciel Dazed Media Jefferson Hack, muzyk MikeQ, dyrektor kreatywny G-Star RAW Aitor Throup oraz piosenki Abra i Peaches, a także ponad 400 gości z całej Europy.

Podczas konferencji odbył się panel dyskusyjny, który skupił się na motto festiwalu ("Bold"). Każdy z zaproszonych gości miał okazję wyjaśnić, jaki związek z ich życiem i twórczością ma brawura.

Bread & Butter by Zalando 2017 - Preview EventBread & Butter by Zalando 2017 - Preview Event Isa Foltin / Getty Images for Zalando


Druga edycja festiwalu stylu i kultury Bread & Butter by Zalando (B&&B) prezentującej wszystko to, co najlepsze w świecie mody i muzyki, odbędzie się od 1 do 3 września 2017 r. w berlińskim klubie Arena. W tym roku wydarzenie stoi pod znakiem modowej brawury i zachęca do niej wszystkich, przez trzy dni prezentując odważne rozwiązania ze świata mody, muzyki oraz gastronomii. Na wydarzeniu będzie można spotkać ulubione marki, takie jak Adidas, Converse, Fila, Nike, Levi’s®, Jil Sander Navy czy Topshop. Na kilku scenach odwiedzający będą mieli możliwość zobaczyć nowe modele produktów i edycje limitowane, efekty modowych kolaboracji, obserwować eksperymenty, pokazy mody i panele dyskusyjne z udziałem uznanych międzynarodowych osobowości – Damy Vivienne Westwood oraz modelki i aktywistki Adwoa Aboah - uczestniczyć w warsztatach oraz spróbować specjałów przygotowywanych przez najciekawsze lokale na gastronomicznej mapie Berlina i wiele więcej.


W zeszłym roku Zalando po raz pierwszy otworzyło imprezę Bread & Butter dla odwiedzających, w jej program włączając modę i muzykę i otwierając nowy sezon stojący pod hasłem „Teraz”. Po udanej debiutanckiej edycji, która przyciągnęła 20 tys. gości i na której wystąpił A$AP Rocky, pojawiła się Gigi Hadid oraz można było zajrzeć do strefy rzeczywistości rozszerzonej stworzonej przez markę Marni, B&&B z imprezy poświęconej trendom przemienia się w „festiwal stylu i kultury”. Impreza stanowi przestrzeń dla innowacji, odwagi w wyrażaniu swoich opinii oraz eksperymentów. Innowacyjne podejście przejawiające się w otwarciu pokazów mody dla publiczności czy stworzeniu możliwości osobistego poznania marek stały się jej znakami rozpoznawczymi.

Bread & Butter by Zalando 2017 - Preview EventBread & Butter by Zalando 2017 - Preview Event Isa Foltin / Getty Images for Zalando

 
Na imprezie odwiedzający będą mogli zobaczyć kolekcje na sezon jesień-zima 2017 ponad 40 modowych marek. Klub Arena Berlin podzielony zostanie na trzy strefy – modową, miejską i sportową – w której będzie można wziąć udział w atrakcjach takich jak warsztaty, zajęcia sportowe czy pokazy rzeczywistości rozszerzonej. Swoje modele specjalne i gadżety dostępne wyłącznie na B&&B zaprezentują takie marki jak Adidas, Alpha Industries, Converse, Fila, Hilfiger Denim, Nike, Lee, Levi’s®, Puma, Reebok, Topshop, VANS, Wrangler i wiele innych. W programie będą też pokazy mody takich marek jak adidas, HUGO, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman oraz Zalando. Nowa strefa pokazów oznacza większą i bardziej innowacyjną przestrzeń, umożliwiającą wzięcie udziału w wydarzeniu z bliska. Wszystkie pokazy mody będą transmitowane na żywo na kanałach B&&B.


Bread & Butter to też muzyka. Line-up obejmuje zarówno debiutantów, jak i duże międzynarodowe gwiazdy – artystów znanych nie tylko z rozpoznawalnego brzmienia i stylu, ale także z wyrażania opinii na aktualne tematy.


Jednodniowe bilety w cenie 10 euro są dostępne od 8.06 na stronie Breadandbutter.com/tickets. Liczba biletów w specjalnej, niższej cenie jest ograniczona – kto pierwszy, ten lepszy. Bilety w regularnej cenie kosztują 20 euro za jeden dzień.